Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با شناختی که کادر فنی ما از این تیم داشت به فینالیست آسیا اجازه موقعیت‌سازی ندادیم. نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد تساوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آنالیزی که کرده بودیم حریف برای ما قابل پیش‌بینی بود. از این رو موفق شدیم به خوبی راه‌های نفوذشان را ببندیم،چون روی نقاط قوت این تیم کار کرده بودیم. بجز یک موقعیت، موقعیت خطرناک دیگری به آن‌ها ندادیم.

وی به شناخت تیمش از حریف اشاره و تصریح کرد: نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر کمی زرنگتر بودیم می‌توانستیم برنده از میدان خارج شوید. با توجه به این که مجتبی حسینی قبلا با یحیی گل محمدی کار کرده بود از تفکرات او آگاه بود. آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم و تمام بازی حریف مخصوصا نقاط قوتشان برایمان قابل پیش بینی بود. از این رو نقاط قوت آن‌ها را پوشش داده و خیلی خوب آن‌ها را کنترل کردیم. حتی حملات ما زهردار‌تر از پرسپولیس بود.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم پرسپولیس را از قدرتمند‌ترین تیم‌های ایران دانست و تاکید کرد:این‌ها به معنی ضعف تیم پرسپولیس نیست. حریف ما قهرمان چهار دوره لیگ برتر و فینالیت آسیا است. درست است این تیم چند مهره خود را از دست داده، ولی شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. بازیکنان این تیم با کیفیت بود و به دلیل برنامه‌های تاکتیکی تیممان بود که موفق به مهار تیم پرسپولیس شدیم.

انتظاری با اشاره به استفاده از برخی بازیکنان جوان در ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد:تیم که از سال قبل به حسینی تحویل دادند ۹۵ درصد بازیکنانش را از دست داده بود. از طرفی جمع آوری بازیکن برای تیمی که تا یک هفته به آغاز رقابت‌ها مجوز فعالیت نداشت کار بسیار سختی بود. تیم ما به زحمت جمع شد و بازیکنان جوان زیادی دارد. دفاع چپ تیم ما متولد سال ۸۰ است و دو مهاجممان متولد سال ۷۹ هستند. یک تیم جوان داریم که تشنه موفقیت هستند. به همین دلیل مقابل فینالیست آسیا و تیم تراکتور در تبریز با آن آب و هوا امتیاز کسب می‌کنیم.

وی ادامه داد:تن‌ها ایراد به تیم ما در بازی با سایپا بود. چون در آن بازی از حریف پیش بودیم و اگر کمی زرنگتر بودیم این بازی را با برد به پایان می‌بردیم. همه تیم ما هنوز به خاطر آن تساوی حسرت می‌خورد. با این حال با توجه به شرایطی که پیش از شروع فصل داشتیم فوق العاده کار کردیم و در آینده بهتر از این هم خواهیم شد. این تیم یقیه خیلی از تیم‌ها را می‌گیرد و روز به روز پیشرفت می‌کنیم. ما نسبت به هفته اول بهتر بودیم و این پیشرفت را در بازی با تیم پرسپولیس دیدیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد برخی انتقاد‌ها به یارگیری‌های حسینی در این تیم گفت: طبیعی بود هواداران در ابتدای فصل نگران این تیم باشند چرا که مردم این شهر در اوج ثروت محروند و فقط این تیم را دارند. نگرانی ابتدای فصل آن‌ها را درک می‌کنم، ولی فکر می‌کنم در موقعیتی قرار گرفتیم که با وجود بازیکنان جوان و بی تجربه شرایط خوبی داریم و حالا هواداران هم راضی هستند. البته این موقعیت اتفاقی بوجود نیامد و مربیان روی این بازیکن جوان و همه نفراتی که به خدمت گرفتند کار کردند تا ضمن ایجاد هماهنگی شرایط فنی خوبی هم ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: مدافع مصدوم پرسپولیس امروز MRI می‌گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: نیما انتظاری نفت مسجد سلیمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس نیما انتظاری نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تیم پرسپولیس تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • مشکل اصلی انیمیشن های ایرانی این است که در قصه‌پردازی و روایت ضعیف هستیم
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم