Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد دیباج لطیفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سردی تا 20 درجه زیر صفر در مناطق شهری و روستایی موجب یخ زدگی و ترکیدگی کنتور قرائت آب مشترکین این شرکت و لوله ها و اتصالات آب برخی از مشترکین این شرکت شد.

او گفت: در حالی که برودت هوا در شهر خلخال ۱۰ تا ۱6 درجه زیر صفر اعلام شده، شدت سرمای هوا در مناطق کوهستانی و روستاهای واقع در دامنه کوه‌ها و ارتفاعات برف‌گیر این شهرستان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اهالی را به پوشش و مراقبت از کنتور آب و سیستم لوله‌کشی منازل برای پیشگیری از یخ‌زدگی و ترکیدگی تجهیزات آب فراخواند.

وی بکارگیری روش‌هایی همچون پوشش کنتور و لوازم جانبی و استفاده از پوشال، پشم شیشه و سایر پوشش‌های مناسب را ضروری دانست.

وی گفت: همچنین جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود.

او به مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی توصیه کرد در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی با این شرکت تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان استفاده کنند.

او افزود: مسوولیت وارد شدن خسارات به کنتور آب  در نتیجه هرگونه بی توجهی به پوشش کنتورها و تاسیسات آبرسانی متوجه مشترکین خواهد بود.

فرامرز فرض‌الله‌پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از کاهش قابل ملاحظه دمای هوای این شهر در هفته جاری خبر داد و گفت: حداقل دمای هوای این شهر در ابتدای هفته جاری بین 6 تا 16 درجه زیر صفر  در نوسان بوده و در گرم‌ترین زمان روز نیز دما از یک درجه زیرصفر فراتر نرفته است.

وی از ادامه بارندگی برف در خلخال و مناطق تابعه این شهرستان خبرداد.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان های سردسیر کشور است.

برچسب‌ها خلخال آب و فاضلاب استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال آب و فاضلاب استان اردبیل خلخال آب و فاضلاب استان اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، با توجه به هشدار هواشناسی تیم های ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آمادگی کامل برای امداد دارند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • بومی‌سازی کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب در داخل کشور
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی