Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:03:24 GMT

احیای ۲۲ واحد راکد در شهرستان شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۶۶۴

احیای ۲۲ واحد راکد در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری فرماندار سابق شاهرود در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شاهرود گفت: منشا هر مشکل امنیتی ممکن است از بروز یک آسیب اجتماعی و عدم انجام وظیفه درست و وجود بی اعتمادی در بین مردم بوجود آید.

او افزود: اگر بتوانیم اعتماد سازی با صداقت و تلاش شبانه روزی را در دستور کار قرار دهیم می توان از بروز مشکلات امنیت و اجتماعی جلوگیری کرد که در شهرستان شاهرود این‌ مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری ادامه داد: در بحث مبارزه با کرونا به نسبت شاخص کشوری تلاشها و اقدامات مطلوبی صورت گرفت که نشان از برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه دانشگاه علوم‌ پزشکی شاهرود و همراهی و مشارکت مردم، مسیولین و علما و ائمه‌ جمعه بوده است و امروز شاهد گزارش های بسیار مطلوب از سوی وزارت بهداشت و درمان هستیم.

فرماندار سابق شاهرود با بیان اینکه در بحث افزایش ظرفیت و توان تولیدی واحد های تولیدی، شهرستان شاهرود با افزایش توان تولیدی ۳۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی،رتبه اول استان را به خود اختصاص داد تاکید کرد: در بحث راه اندازی و احیاء واحد های راکد و بنگاه های اقتصادی، شاهرود با راه اندازی و احیاء ۲۲ واحد راکد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی

دبیر شواری هماهنگی بانک‌ها استان گفت: امسال هم برای تحقق شعار سال سعی می‌کنیم بیشتر از مبلغ تسهیلات گذشته به واحدی‌های تولیدی در استان وام پرداخت شود.
صباغی از برنامه ریزی و ارائه راهکار برای پرداخت تسهیلات در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ۳۰۰ واحد تولیدی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم احیا شد
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های نیمه فعال و احیای واحد‌های راکد، اولویت کاری استان کرمان