Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسی از حرکت یک هزار خودرو در قالب کاروان خودرویی به مناسبت پاسداشت شهادت دانشمند هسته‌ای کشور و سردار بزرگ گیلانی میرزا کوچک جنگلی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی کاسی» امروز(دوشنبه، ۱۰ آذر) در نشست هماهنگی ستاد مردمی بزرگداشت شهید هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده در رشت، اظهار کرد: ۱۱ آذر سالروز شهادت فخر گیلان و اسوه و اسطوره مبارزه با استکبار جهانی، میرزا کوچک‌خان جنگلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهید دکتر محسن فخری‌زاده گیلان با بیان اینکه امسال سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان با ترور یکی از بهترین و عزیزترین دانشمندان کشور مصادف شد، گفت: همزمانی این دو موضوع تعدادی از هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های مردمی شهرستان رشت و استان گیلان را بر این داشت که در راستای بزرگداشت این دو شخصیت و به‌ویژه شهید فخری‌زاده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی چند حرکت فرهنگی را سازماندهی کنند.



وی با اشاره به اینکه بیماری منحوس کرونا دست مجموعه‌های فرهنگی برای حرکت‌های میدانی را بسته است، افزود: هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد به صورت خودجوش در حرکتی هماهنگ در روز سه‌شنبه(۱۱ آذر) بعد از نماز ظهر از مسیر مزار شهدا به سمت مزار شهدای گمنام حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) فلکه یخسازی و عبور از مجاورت مزار میرزا کوچک‌خان جنگلی در سلیمانداراب، کاروان خودرویی برپا می‌کنند.



کاسی با بیان اینکه این کاروان خودرویی به‌نوعی عرض ارادت و ادای دِین به شهید میرزا کوچک‌خان و شهید فخری‌زاده است، خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا با ترور و شهادت شخصیت‌های هرگز حرکت باز نخواهد ماند و همچنین از متولیان امر خواستار مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت و قاطعانه از عاملان و آمران این حادثه و ادامه‌دادن این مسیر روشن تا رسیدن به تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت را دو پیام وهدف حرکتی خودرویی است.

 

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود یک‌هزار خودرو در این مراسم حضور داشته باشند اظهار کرد: برنامه‌های جانبی این روز عمدتا در زمینه تولید آثار و مجموعه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت پاسداشت مرحوم میرزا کوچک‌خان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: میرزا کوچک خان هسته ای شهید کاروان خودرویی میرزا کوچک خان فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ روز جهانی زمین پاک را که هر ساله در ایران در دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، باید یک پویش محیط زیستی تلقی کرد تا همگان از اهمیت زمین و مزایای بی بدیل آن و گام‌هایی که می‌توانند برای حفظ آن بردارند، آگاه شوند.

در کلانشهر اراک پارک آبخیزداری گردو در فصل بهار میزبان طبیعت دوستان بسیاری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای حفظ خاک، کنترل روان آب‌ها و پاکسازی طبیعت در این منطقه گردشگری صورت گرفته است.

محمدی افزود: اجرای ۱۷۲ سازه آبخیزداری در کنترل یک و نیم میلیون متر مکعب روان آب این منطقه موثر بوده و بستر تغذیه سفره‌های زیر زمینی و سیراب شدن تالاب میقان را فراهم کرده است.

او ادامه داد: همچنین در این منطقه ۵۷ هزار درخت جنگلی مقاوم و کم آب بر کاشته شده که در حفظ پوشش گیاهی و خاک اثر گذار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • ثبت دمای ۳۷ میلیون درجه سانتیگراد با یک دستگاه کوچک 
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • روزی جهانی برای پاسداشت محیط زیست
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی