Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

گرمخانه‌های تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان است و شهروندان می‌توانند با سه شماره تلفن اعلامی، جان این افراد را در روزهای سرد سال نجات دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرده است با توجه به برودت هوا و بارش‌های پاییزی، در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان موارد را به شماره تلفن ۱۳۷ اعلام و یا با شماره تلفن های مستقیم ۵۵۵۲۲۳۲۲ و ۵۵۰۱۲۳۴۵ تماس گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرمخانه‌ها در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به صورت ۲۴ ساعته میزبان افراد بی‌خانمان هستند و همچنین گشت‌های فوریت اجتماعی در سطح معابر و پاتوق‌های معتادان به صورت ویژه گشت‌زنی می کنند.

سید مالک حسینی مدیرعامل این سازمان روز گذشته از افزایش تعداد گرمخانه‌های تهران خبر داد و گفت: گشت‌های فوریت‌های اجتماعی برای خدمات‌دهی با وجود شرایط خاص کرونایی در سراسر این شهر در حال خدمت رسانی هستند.

این گرمخانه‌ها در بدو ورود از مراجعان تست‌های کرونایی می‌گیرند. اما به گفته مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تاکنون تست های مراجعان مثبت نبوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گرمخانه های تهران شماره تلفن بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روزهای پیش رو شمال نروید

به گزارش همشهری آنلاین رییس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.
تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 841058 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال خبر مهم

دیگر خبرها

  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید