Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدتقی آبایی‌هزاوه» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام اشخاص حقیقی یا حقوقی دارنده مجوز فعالیت در حوزه گردشگری در قالب تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافری، راهنمایان ، موسسات آموزشی این حوزه، ارزیابان و عوامل تطبیق که به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متقاضیان این بخش برای دریافت تسهیلات کرونایی مانند سایر متقاضیان آسیب دیده باید تقاضای خود را از طریق سامانه کارا به ثبت رسانند.

آبایی‌هزاوه اظهار داشت: مسئول بررسی و تایید تقاضای ثبت‌نام کنندگان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از فعالان حوزه گردشگری، بازپرداخت تسهیلات بانکی موضوع این دستورالعمل تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مشمول دوره تنفس می‌شود.

به گفته معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، هنرمندان و صنعتگران این استان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارگاه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال زیان دیدند.

این درحالی است که سایر حوزه های وابسته به این اداره کل از جمله هتل‌ها ومهمان‌پذیرها و دفاتر خدمات مسافری نیز متحمل زیانهای زیادی شدهاند.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و  بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور تا ۹ آذر ۹۹ به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر و شمار جانباختگان قطعی ابن بیماری به ۴۷ هزار و ۸۷۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج همچنان رو هوا!

با وجود پایان یافتن فروردین، هنوز مشکل نبود بانک دارای اعتبار برای تسهیلات ازدواج ادامه دارد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ نزدیک به ۳ هفته از خبر پیش‌بینی در خصوص عدم وجود بانک دارای اعتبار برای ارائه تسهیلات ازدواج به زوجین متقاضی، می‌گذرد، اما همچنان این موضوع مشکلاتی برای تازه‌متاهل‌ها ایجاد کرده است.

بر اساس گزارشات دریافتی از سوی مخاطبان بازارنیوز، امروز اول اردیبهشت، همچنان در صورت مراجعه به سایت رسمی بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات ازدواج، پیام «در حال حاضر هیچ بانکی در استان انتخابی شما دارای اعتبار نمی‌باشد، دوباره تلاش نمایید» نمایش داده می‌شود و زوجین تازه ازدواج کرده، نمی‌توانند برای دریافت وام خود اقدامی انجام دهند.


هفته گذشته، یکی از مدیران بانک مرکزی، ازدحام جمعیت برای ثبت نام این تهسلات را دلیل چنین مشکلی دانست و گفت که به زودی این معضل برطرف خواهد شد، اما با اتمام ماه فروردین و شروع اردیبهشت، هنوز مشکل وجود دارد.

حال باید دید بانک مرکزی چه زمانی تصمیم می‌گیرد که به بانک‌ها اعتبار دهد تا مشکل زوجین متقاضی برطرف شود؟

پایان پیام//

برچسب ها: بانک مرکزی ، وام ازدواج ، ازدواج لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9B

دیگر خبرها

  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • وام ازدواج همچنان رو هوا!