Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های دانشجویی انقلابی دانشگاه حکیم سبزواری در بیانیه‌ای، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و از مسولان مجازات قطعی عاملان و آمران آن را مطالبه کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی انقلابی دانشگاه حکیم سبزواری در بیانیه ای، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و از مسولان مجازات قطعی عاملان و آمران آن را مطالبه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است:

بی شک این اقدام از سوی دشمنان قسم خورده ملت ایران، نتیجه هفت سال سازش دولت تدبیر و امید با دشمنان، مماشات در برابر ترور سردار شهید سلیمانی و عدم پاسخ قاطع انتقام سخت به عاملان آن و پیشنهاد مذاکره در برابر فشار و... بوده که منجر به شهادت دکتر «محسن فخری زاده» به عنوان پدر صنعت هسته‌ای کشور و حذف فیزیکی او به وسیله ترور در قلب تهران شده است. در این قضیه مانند همیشه، دست رژیم صهیونیستی، شیطان بزرگ امریکای جنایتکار و همدستان داخلی اش به وضوح نمایان است.

ارائه اطلاعات دانشمندان هسته‌ای به آژانس انرژی اتمی، با توجه به معاهده ننگین برجام و پروتکل الحاقی؛ خیانتی بزرگ از سوی دولت به ملت ایران بود که نه تنها باعث خرابکاری دشمنان در فناوری هسته‌ای شد بلکه باعث ترور و شهادت دانشمندان نخبه و کم نظیر کشور شد که خسارتی بس عظیم برجای گذاشت.
دولت باید هرچه سریع‌تر بازرسی آژانس را محدود کرده و بازرسان آن را از کشور اخراج کند. ضمنا دولت به حضور یکجانبه خود در معاهده شکست خورده‌ی برجام پایان دهد و هرچه سریعتر چرخه‌ی فناوری هسته‌ای را که با تلاش و همت و خون‌های پاک دانشمندان نخبه‌ی ایران اسلامی به وجود آمده به روند کاملا فعال و رو به ارتقای خود باز گرداند.
از ابتداء هم «رهبر معظم انقلاب» عنوان داشتند که مذاکره با شیطان بزرگ راهگشا نبوده و نیست. دم زدن از مذاکره مجدد با دشمنان توسط خوش خیالان داخلی در هرسطح و با هرمسئولیتی؛ خیانتی بزرگ و بی اعتنایی به خون شهدای دانشمندمان است؛ که هزینه عظیمی را در پی خواهد داشت.
آیا نابودی فناوری هسته ای، تحریم‌های مجدد اقتصادی، شهادت «سردار سلیمانی» و ترور شهید «فخری زاده»؛ هزینه و خسارت اندکی بود تا به این نتیجه برسیم که مذاکره با دشمنان نه تنها سودی به حال ملت ندارد بلکه باعث متضرر شدن کشور هم می‌شود.
در این حادثه، نقش ضعیف نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور به چشم می‌خورد که خواستار توضیح نهاد‌های امنیتی به خصوص «شورای عالی امنیت ملی» به افکار عمومی هستیم.
از مسئولین عالی رتبه؛ ریاست جمهوری، فرماندهان ارشد نظامی، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی و... خواستار مجازات عاملان این جنایت و انتقام کوبنده از رژیم نحس صهیونیستی، امریکای جنایتکار و دولت‌های مرتجع منطقه هستیم؛ و به همه آن‌ها متذکّر می‌شویم که تعلل در پاسخ به این جنایت علاوه بر لطمه زدن به اعتماد عمومی مردم، خساراتی بس بزرگتر واحتمال تکرار این گونه حوادث را برای کشور رقم خواهدزد.

بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری
انجمن اسلامی عدالت خواه دانشگاه حکیم سبزواری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه حکیم سبزواری ترور شهید فخری زاده بسیج دانشجویی خراسان رضوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • خبر تازه اولیانوف از فعالیت بازرسان آژانس در ایران
  • بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • اولیانوف: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران