Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک باشگاه استقلال تایید کرد مهاجم این تیم سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش عصرایران، شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال تهران در جلسه تمرینی روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد و حداقل تا پایان هفته هفتم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

دکتر مهدی سیاه‌پوش، پزشک تیم استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، استقلال فردا در چارچوب مسابقات هفته چهارم برابر تیم پیکان مصاف می‌دهد و پس از آن هم مقابل صنعت نفت آبادان، شهرخودرو مشهد و ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد که دیاباته مطمئنا در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

پس از این بازی‌ها، آبی پوشان در چارچوب بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر باید به دیدار تیم پرسپولیس در شهرآورد تهران بروند که اگر روند مصدومیت دیاباته طول بکشد او احتمالا این بازی حساس را هم از دست خواهد داد.

لینک کوتاه: asriran.com/003BKs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده سابق ولی فقیه در کردستان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب امت اسلامی را به تقوا پیشه کردن و دوری از اختلاف دعوت نمود و اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: "يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا كُتِبَ عَلَيكُمُ الصِّيامُ كَما كُتِبَ عَلَى الَّذينَ مِن قَبلِكُم لَعَلَّكُم تَتَّقونَ"، ای افرادی که ایمان آورده‌اید! روزه بر شما نوشته شده، همان‌گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند نوشته شد تا پرهیزکار شوید، امیدواریم نتیجه روزه داری امت اسلامی تقوایی باشد که تقوای فردی و اجتماعی را برای همه امت اسلامی داشته باشد.

وی افزود: قطعا اگر تقوای فردی رخ دهد دستورات الهی به مرحله عمل خواهد رسید؛ خداوند متعال اگر فرموده است "واعتصموا بحبل الله"، یعنی مومن با تقوا پیشه کردن و عمل به دستورات الهی راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر تقوای اجتماعی نیز جامعه اسلامی را از مشکلات رهایی می بخشد.

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: در ماه مبارک سه نکته را خداوند متعال در قرآن کریم آیات 183 تا 187 از امت اسلامی خواسته است: اول "روزه داری" می باشد که دارای جنبه های مادی و منوی است، "صوموا تصحوا" روزه سلامتی می آورد؛ دوم " انْ تَصُومُوا خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ" روزه بگیرید برایتان بهتر است اگر بدانید در سایه تقوا و عمل به دستورات الهی در نتیجه به مودت وحدت و برادری ختم می گردد.

وی اضافه کرد: نکته سوم " شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن" بازگشت به قرآن کریم است، خداوند متعال قرآن را برای هدایت بشریت نازل کرده است و پیامبراسلام(ص) و حضرت امیر(ع) فرمودند "زمانی که فتنه ها روی می آورند به قرآن پناه ببرید"؛ رفع بسیاری از مشکلات امت اسلامی رجوع به قرآن است.

امام جمعه سابق کردستان، اذعان داشت: توجه و تدبر در قرآن اهمیت ویژه ای دارد؛ روال زندگی مسلمان باید با توجه به قرآن تنظیم گردد،" إِنَّ هٰذَا القُرآنَ يَهدي لِلَّتي هِيَ أَقوَمُ وَيُبَشِّرُ المُؤمِنينَ الَّذينَ يَعمَلونَ الصّالِحاتِ أَنَّ لَهُم أَجرًا كَبيرًا".

وی در پایان با تاکید بر ادعیه خوانی و استمرار در این امر، گفت: "وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ"؛ واقعا خدا را بخواهیم و از او طلب کنیم مشکلات را رفع کند،با عنایت خود آنچه که صلاح امت اسلامی است را بوجود بیاورد و محبت ، وحدت و مودت را در قلب های مسلمانان برقرار سازد، امیداوریم در این ماه عظیم و کریم با بهره گیری از فضای مجازی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ارتباطات گسترده ای را درسطح بین المللی فراهم سازیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!