Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تیمی از مأموران یگان تکاوری و پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر هنگام ایست و بازرسی در سه راهی پلیس راه نیکشهر-چابهار به 2 دستگاه خودروی پژو پارس و 405 مشکوک و با دستور ایست آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، 2 دستگاه تلویزیون 50 اینچ، 2 دستگاه اسپلیت، ۴ عدد چرخ خیاطی، 4 عدد دینام چرخ خیاطی، 63 عدد قوری، یک هزار و 50 متر برچسب دودی شیشه خودرو، 4 سرویس دیگ و قابلمه، 120 عدد فلاسک، 6 دستگاه آبمیوه گیری،  16 عدد باند خربزه ای، 11طاقه  سفره، 228 عدد چراغ قوه،8  طاقه پارچه، 90 دستگاه ترازوی دیجیتال، ۱۰۰ عدد دم باریک، 40 عدد صفحه فلزی برش، ۵۰عدد میخ کش،۵۰ عدد انبردست و 480 عدد نوشابه انرژی زاقاچاق که داخل این 2 خودرو بارگیری شده بودند، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر با بیان اینکه ارزش ریالی کالای های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: 2 فرد متخلف در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

صادقی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور بوده و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می شود ازعزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست کلیه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق خودرو کشف آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درباره برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند؛ البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند.

وی افزود: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود

شهردار تهران در ادامه با تأکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

علیرضا زاکانی درخصوص محفل امام‌حسنی‌ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نماد‌های بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، چه مقدار زیاد است.

 وی افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • خودرو‌های شوتی در دهلران متوقف شدند