Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:55:06 GMT

تخلیه روان‌‍آب از معابر شهری شادگان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۱۱۵

تخلیه روان‌‍آب از معابر شهری شادگان ادامه دارد

حمید حاجی‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش شدید باران که از پنجشنبه هفته گذشته آغاز و تا روز شنبه هفته جاری ادامه داشت باعث آبگرفتگی بیشتر خیابان‌های اصلی و فرعی شهر شادگان شد.

وی افزود: چهار راه لاله و خیابان‌های منتهی به آن در مناطق مرکزی شهر شادگان که بیشترین آبگرفتگی را داشته با تلاش و همت نیروهای خدمات شهری شهرداری و همچنین آبفا شادگان از روان‌آب تخلیه شد و عبور و مرور شهروندان در آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شادگان گفت: منطقه ۱۵ خرداد غربی شادگان نیز همچنان درگیر آبگرفتگی است و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تخلیه روان‌آب ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود این منطقه تا فردا از روان‌آب تخلیه شود.

حاجی‌زاده بیان کرد: پیش از آغاز بارندگی ۱۰ هزار مترمربع از انهار شادگان لایروبی شد تا روان‌آب متاثر از بارندگی به این انهار هدایت شود ولی برای دفع سریع آبگرفتگی نیاز است ۱۴ هزار مترمربع از نهرهای شادان لایروبی شود.

وی به فعالیت ۱۰۰ نفر در قالب ۱۳ گروه برای رفع آب‌گرفتگی‌ خیابان‌های شادگان اشاره کرد و افزود: برای دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های شادگان ۳۵ دستگاه موتور پمپ در مناطق مختلف فعال شدند ضمن اینکه ۶ دستگاه تانکر و ۱۰  دستگاه موتورپمپ تراکتوری که از سوی کشاورزان تامین شده برای دفع آب‌های سطحی در سطح شهر فعالیت دارند.

سرپرست شهرداری شادگان به بهره‌گیری از توان شرکت فولاد شادگان برای تسریع در هدایت روان‌آبهای سطح شهر شادگان اشاره کرد و افزود:در برخی مناطق که سطح خانه‌ها پایین‌تر از خیابان است آب وارد منازل شد که با تلاش پرسنل شهرداری آب از منازل تخلیه شد.

از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز یکشنبه ۷۵.۳‬ میلی‌متر باران در ایستگاه هواشناسی شادگان ثبت شده است.

برچسب‌ها شادگان بارندگی آب گرفتگی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان بارندگی آب گرفتگی خوزستان شادگان بارندگی آب گرفتگی خوزستان اخبار کنکور روان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند