Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را از سر گرفته‌اند که همچنان زمین تمرین مناسب و البته استانداری در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

تمرین در زمین پر از چاله شماره ۲ آزادی، تمرین در باتلاق انقلاب، چمن مصنوعی غدیر تا تمرین در زمین نفت تهرانسر که امکانات این مجموعه هم آن طور که باید مناسب نیست، معضل این روز‌های بازیکنان آبی پوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه استقلال باید بداند برای کسب موفقیت این تیم در بازی‌ها، انجام تمرینات استاندارد در زمین چمن مناسب امری ضروری است.

بازیکنان استقلال همچنان در نبود زمین مناسب و امکانات باید به فکر گلزنی و کسب امتیاز باشند و مراقب این نیز باشند تا با مصدومیتشان در این زمین‌های غیر استاندارد بلای جان تیم خود نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه کپه‌داغ از تصاویر تلویزیونی هم مشخص است؛ این مساله که از روزهای گذشته موجب نگرانی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی شده بود، امروز در جریان بازی ایران و ترکمنستان باعث مصدومیت ملی‌پوشان شد!

بخش رسانه‌ای تیم ملی در بین دو نیمه بازی ایران و ترکمنستان تصاویری از پاهای بازیکنان منتشر کرد که آثار زخم و خراش های ناشی از بازی کردن در چمن مصنوعی عجیب و غریب ورزشگاه عشق آباد کاملا مشخص است.

کانال فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشته است: «بلایی که چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان در نیمه نخست بازی امشب روی پای مهدی طارمی،‌مهدی قایدی، محمد قربانی و میلاد محمدی آورد. چمن ورزشگاه کپه داغ شهر عشق آباد مصنوعی است که به کیفیت لازم را ندارد.»

بازی کردن در چمن مصنوعی عجیب ورزشگاه ملی ترکمنستان برای بازیکنان ایران کاری بسیار دشوار بود و مصدومیت های ایجاد شده سوغاتی است که برای بازیکنان ایران از عشق آباد باقی مانده و نفرات با این زخم‌ها به ایران برمی‌گردند.

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید