Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه افغانستان ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران با ملت و دولت کشورمان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری میزان -  وزارت امور خارجه افغانستان با انتشار بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و با خانواده، ملت و دولت ایران ابراز همدردی نمود.

بعدازظهر روز جمعه هفته گذشته عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، آقای محسن فخری‌زاده به‌شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید اما تلاش تیم پزشکی برای احیای ایشان موفق نبود و این دانشمند ایرانی پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ترور شهید فخری‌زاده محکومیت گسترده بین‌المللی را نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید واکنش وزیر حقوق بشر پاکستان به ترور دانشمند ایرانی

شهید فخری‌زاده به‌عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی نام برده شده است.

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: شهید فخری زاده ترور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن فخری زاده محسن فخری زاده شهید فخری زاده شهید فخری زاده ترور شهید فخری زاده ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود


به گزارش تابناک از ایسنا، علیرضا عنایتی سفیر ایران در ریاض ضمن ابراز خرسندی از سفر اولین کاروان عمره‌گذاران ایرانی به عربستان گفت: امیدوارم آمار زائران ایرانی برای انجام حج عمره به بیش از ۷۰۰ هزار نفر در سال برسد، همانگونه که قبل از قطع روابط به این آمار رسیده بودیم.

وی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر ایران با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش های مستمر نهادهای ذیربط  این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی ایران هفته آینده برای مشارکت در نشست‌های ۲۰۲۴ بانک توسعه اسلامی به ریاض می‌رود و جشن ۵۰ سالگی تاسیس این بانک نیز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی