Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در هشت ماه نخست امسال بیش از ۴۸۰ هزار تن کالا و بار در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال جابجا شده و در بخش حمل و نقل مسافر ۶۱ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال با ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر در این مدت نسبت به سال گذشته ۶۵۳ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان در عرصه حمل و نقل عمومی بار و کالای این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۵۷۰ حلقه لاستیک طی هشت ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: راهدارا جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۳۶۰ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۱۷۵ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی هستند.

آذری همچنین بیان کرد: لکه گیری کلیه راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز انجام شده و راه‌های روستایی در حال انجام است.

او افزود: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۳ هزار و ۹۵۰ عدد و آزادسازی حریم راه روستایی محمود آباد - عنبرلو به تکله و پاکسازی و تسطیح حریم راه روستایی پاراقشلاق - گوشلوبه ملاکندی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جابجایی کالا حمل و نقل جاده ای جابجایی مسافر راهداری اردبیل شهرستان ها پارس آباد حمل و نقل راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا