Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@17:59:26 GMT

دستگیری سارقی که جهیزیه عروس را دزدید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۳۵۴

دستگیری سارقی که جهیزیه عروس را دزدید

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری سارقی که هشت راس دام و جهیزیه یک عروس از بستگان صاحب کار خود را سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سبحانی، اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع سرقت اماکن خصوصی و احشام در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ "گلشهر" تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت حدود ۹ ماه پیش فردی را که اهل یکی از شهرستان‌های همجوار بوده به عنوان نگهبان از محل نگهداری احشام خود بکارگیری کرده تا اینکه بعد از گذشت ۵ ماه از حضور او متوجه شدم، تعداد هشت رأس احشام به همراه مقادیر زیادی لوازم منزل متعلق به یکی از بستگان که برای جهیزیه خریداری شده بود به سرقت رفته است.

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: با دریافت پرونده تحقیقات مقدماتی، با استفاده از شگردهای پلیسی، متهم که توسط صاحب کارش از کار برکنار شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم وقتی با مستندات کارآگاهان روبرو می‌شود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می‌کند که از حدود پنج ماه پیش با توجه به اینکه شاکی به وی اعتماد داشته، از فرصت استفاده کرده و تعدادی از لوازم خانگی به همراه احشام را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: پس از اخذ دستور قضائی، اکیپی از کارآگاهان با هدایت و راهنمایی متهم به منزل وی مراجعه کرده و در نهایت منجر به کشف تعدادی از اموال مسروقه شدند.

سرهنگ سبحانی در پایان گفت: حتماً از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنید و از بکارگیری افراد ناشناس به عنوان نگهبان اکیداً خودداری و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 458589

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان دستگیری سارقان جهیزیه سرقت جهیزیه اموال مسروقه سرقت احشام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور