Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، در روز جمعه اخیر یعنی ۷ آذر ماه ، ایران اسلامی بار دیگر با جنایت سخیف دشمنان، روز تلخی را پشت سرگذاشت و ملت غیور ایران شاهد ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده از دانشمندان و نخبگان علم هسته‌ای بود. این جنایت باعث شد تا افکار عمومی جهان برانگیخته شود و واکنش‌های مختلفی را از خود بروز دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه خبرنگار فارس، گفت‌وگویی با امام جمعه لارستان همچنین امام جمعه اهل سنت اوز ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان اوز ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای ایران، گفت: ترور دانشمندان و نخبگان، یک کار شیطانی است و باید این قبیل اقدامات را محکوم کرد.

شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه ترور دانشمندان ایرانی توسط دشمنان نشانه ترس آنان از اسلام است، افزود: به امید پیروزی اسلام، باید مسوولان با اتحاد و وحدت دشمنان را بشناسند و چنین اقداماتی را محکوم کنند.

همچنین در این خصوص، امام جمعه لارستان نیز با بیان اینکه این جنایت مذبوحانه، به‌ طور قطع توسط سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و نظام اسلامی طراحی و به دست ایادی خودفروخته استکبار اجرا شده است، اظهار داشت: ترور دانشمند هسته‌ای ایران را به شدت محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدمختار موسوی‌‌خرم گفت: ترور دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ علمی کشور مانند شهیدان شهریاری و فخری‌زاده که تمام مراحل تحصیلشان در داخل کشور انجام‌ شده، نشان از رشد و بالندگی ملت ایران و  ناتوانی و هراس دشمن در نیل به اهدافشان در به زانو درآوردن و تسلیم ملت ایران است.

وی تصریح کرد: بر اساس شرع و قانون قصاص، انتقام از عاملان این جنایت حق طبیعی ملت ایران و این حق برای ما محفوظ است که با تشخیص مسوولان نظام اسلامی در زمان و مکان مناسب اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: ترور ایران اهل سنت امام جمعه لارستان شهید فخری زاده فارس لارستان ملت ایران امام جمعه هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند

علما و روحانیون اهل سنت استان بوشهر جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان «شفا» غزه را به شدت محکوم کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به دنبال افزایش چشمگیر جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمله به بیمارستان شفا که برخلاف معاهده‌های حقوق بشری است، جمعی از علمای اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای به محکومیت این جنایات پرداختند.

امام جمعه اهل سنت کنگان و عضو شورای روحانیت استان بوشهر ضمن اعلام انزجار و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و لزوم برخورد قاطع مجامع بین‌المللی با جنایات رژیم جعلی تأکید کرد و اظهار داشت: حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط قرمز‌ امت اسلامی است و سکوت هر مسلمان و انسان آزاده در قبال این جنایت‌ها خیانت بزرگ خواهد بود.

شیخ حسن بازدار تصریح کرد: اقدام جنایتکارانه رژیم پلید و منحوس صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه که سبب به شهادت رسیدن بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی این بیمارستان شد، تاریخ، جنایت بزرگ و غصه دردناک هتک حرمت زنان و دختران مظلوم فلسطینی را هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت جزیره جنوبی بوشهر هم با اشاره به اینکه حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کرد و گفت: جنایات کودک‌کشان صهیونیستی از دایره حیوانی و وحشی‌گری، فراتر رفته است و قلب هر انسانی را جریحه دار می‌کند.  

شیخ جابر ذعاب ادامه داد: ما کشتار زنان و کودکان پناهنده به بیمارستان شفا را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین‌المللی حقوق بشر خواهانیم که تمام سعی و تلاش خود را برای عدم تکرار این جنایات انجام دهند.

احمد کنعانی، امام جمعه اهل سنت خارگ نیز ضمن محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی افزود: اینک بر هیچکس پوشیده نیست که رژیم غاصب صهیونیستی یک جنایتکار جهانی است.

امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب روستای بنود عسلویه هم به حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات و کشتار بیمارستان شفا پرداخت و خواستار اتخاذ موضع‌گیری صریح و اقدامات قاطع کشور‌های اسلامی و ارائه کمک‌های ضروری انسان دوستانه به فلسطینی‌ها شد.

اسماعیل خمیسی بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است که نتیجه‌ای جز سنگین‌تر شدن طومار جنایات آنها، افزایش انسجام و تقویت عزم فلسطینیان و تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلادشان که در رأس آنها آمریکا و انگلیس هستند، نخواهد داشت.

شیخ حسین افروز، امام جمعه اهل سنت شهر سیراف کنگان هم با بیان اینکه جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی و حادثه جنایت بیمارستان شفا، بار دیگر وجدان بشریت را لرزاند، اضافه کرد: اینجانب تعرض، قتل، کشتار و غارت مردم بی گناه غزه توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنم و جای تأسف است که جهان اسلام در برابر جنایات استکبار جهانی سکوت کرده، در صورتی که مردم غزه در ماه مبارک رمضان در ناامنی و سختی به سر می‌برند.

امام جمعه اهل سنت محله شرقی جزیره شیف بوشهر نیز با بیان اینکه حرکت غم‌انگیز و فجیعی که ارتش غاصب در غزه مرتکب شد قلب هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد، خاطرنشان کرد: ارتش وحشی صهیون طی روزهای اخیر بیمارستان شفا غزه را به محاصره درآورده و هر آنچه جنایت در عالم است را در آن مرتکب شد؛ اما اقدام حرمت‌شکنانه رژیم اشغالگر و گرگ صفت صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه 12 ماه رمضان و هتک حرمت زنان و دختران بی‌دفاع فلسطینی جنایتی غیرقابل وصف و بسیار دردناک است که هرگز از حافظه غیرت تاریخ بشریت محو نخواهد شد و زبان از بیان آن شرمسار و قاصر است.

شیخ سید حسن حسینی ادامه داد: اینجانب ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا مسئولیت جامعه جهانی در حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی می‌دانم و کشورهای عرب که دم از غیرت می‌زنند باید به حال احوال خود گریان باشند که نوامیس عرب توسط رژیم درنده و غاصب مورد بی‌حرمتی در ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌اند و ننگ این بی‌حرمتی را تاابد از خاطر نبرند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • تولید فیبر نیمه‌رسانایی که لباس‌ها را هوشمند می‌کند
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند