Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@16:42:52 GMT

مرده خور به جشنواره فیلم جیپور رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۴۵۶

مرده خور به جشنواره فیلم جیپور رفت

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از راهیابی فیلم سینمایی مرده خود به جشنواره فیلم جیپور خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیندا کیانی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"رونمایی از پوستر فیلم سینمایی مرده خور به تهیه کنندگی پروانه مرزبان و کارگردانی صادق صادق دقیقی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ دی ماه ۹۹، در این شهر بایتانی هند برگزار می‌شود. مرده خور درامی اجتماعی است که سام درخشانی، احمد مهرانفر، لادن مستوفی، لیندا کیانی و جمشید هاشم پور از جمله نقش آفرینان آن هستند.
بازیگران:
سام درخشانی
احمد مهرانفر
لادن مستوفی
لیندا کیانی
پرهام دلدار
ارسلان قاسمی
ونوس کانلی
جواد پولادی
فرحانه سبحانی
ساغر افشار
و جمشید هاشم پور"

کد خبر 458600

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرده خور سینما لیندا کیانی فیلم سینمایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیندا کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آل‌هاشم به حمله موشکی سپاه علیه اسرائیل

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: کمتر از چند روز از بیانات رهبر انقلاب و اقدام تبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم ‌در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا گفت: حتی آنهایی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه‌مند‌ند آنها هم از این قضیه خوشحال اند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

آل‌هاشم ادامه داد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی، به امریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

وی افزود: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده اند که اینگونه با دشمنان اسلام و بشریت و نسل کشی مبارزه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر انقلاب و اقدام تبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • پاسخ سخت و انتقام دندان‌شکن ایران به اسرائیل مایه مسرت مظلومان جهان شد
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد
  • واکنش آل‌هاشم به حمله موشکی سپاه علیه اسرائیل
  • تحلیل خبرنگار سرشناس عرب از حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • یک پدیده عجیب فضایی
  • مستند‌های چهارمحال و بختیاری برگزیده نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی