Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام وحشیانه سردمداران نظام سلطه در ترور دانشمند ان، نشان از عجز و زبونی آنان در مقابله با پیشرفت‌های ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، ترور واژه ای که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان با هدف مقابله با انقلاب اسلامی ملت ایران در این مرز و بوم جان گرفت و هربار دشمنان ناتوان در برابر پیشرفت ایران اسلامی دست به دامان ترور شده وبا همکاری کوردلان داخل  اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سال های اخیر دانش هسته ای ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان بوده است و  تلاش کرده اند با ترور دانشمندان هسته ای پیشرفت ایران اسلامی در این عرصه را متوقف کنند.

 

شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده، معروف به پدر برنامه هسته‌ای ایران، دانشمند ارشد هسته ای-موشکی وزارت دفاع و لجستیک نیرو‌های مسلح بوده؛ به نحوه که دستیابی ایران به فناوری تولید کیت‌های تشخیص کرونا در سال جاری، تنها گوشه‌ای از کارنامه پرافتخار این شهید هسته‌ای میباشد.

 

درادامه واکنش ها به ترور ناجوانمردانه  دانشمند صنعت هسته ای کشورمان امروز جمعی از طلاب وروحانیون و دانشجویان انقلابی ایران اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی خرم آباد جمع شدند و د اقدام کوردلانه ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند.

 

تجمع کنندگان با محکوم کردن اقدام کوردلانه دشمنان در ترور دانشمند هسته ای شهید « محسن فخریزاده»، خواستار برخورد قاطع با عاملان این ترور شدند.

 

ترور ناجوانمردانه دانشمندان، نشان از زبونی دشمنان دارد

«محمد زمانی» یکی از مردم خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، گفت: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای، نشان از حقارت و زبونی دشمنان این مرز وبوم دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم خواهان برخورد قاطع با عاملان ترور هستند، افزود: بدون شک از سه محور آمریکایی، صهیونیستی و سعودی به مانند سالهای قبل نشات می گیرد.

 

مهدی مرادیانی هم با اعلام انزار از اقدام ترور توسط دشمنان، با بیان اینکه راه شهید فخری زاده ادامه دارد، گفت: بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد.

 

وی افزود: چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

 

 ملت ایران خواهان برخورد قاطع با عاملان ترور هستند

 

فاطمه صدری گفت: این ترور دشمنان در تداوم ضربه زدن به پیشرفت های علم و فناوری بومی ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد و دانشمندان ایران اسلامی اهداف شهید فخری زاده را ادامه خواهند داد، افزود: ملت ایران خواهان برخورد قاطع با عاملان ترور هستند.

 

خون شهیدان موجب می شود ملت ایران در تداوم خط شهدا مصمم تر شوند

 

سارا گراوند هم با محکوم کردن توطئه ترور دشمنان، افزود: قطعا با این شهادت مجددا عزم ملت سرافراز ایران اسلامی در تداوم خط شهادت مصمم‌تر می‌شود.

 

وی افزود: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه؛ نشانگر عجز و ناتوانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در برابر ملتی است که با تقدیم جان خویش از آرمان ها و اهداف بزرگ خود صیانت می کند.

 

تیر انتقام ملت ایران به مسببان ترور شهید فخریزاده اصابت خواهد کرد

 

عرفان یزدانی دیگر شهروند خرم آباد، با محکوم کردن اقدام دشمنان در ترور شهید« محسن فخریزاده» بیان کرد: درندگان مسبب این فاجعه و عوامل آنان بدانند و یقین داشته باشند تیر انتقام ملت بزرگ ایران لحظه‌ای که حتی تصور آن در ذهن کثیفشان نمیگنجد به آن‌ها اصابت خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه عاملان این جنایت بدانند از خشم ملت انقلابی در امان نخوهند بود، افزود: ملت شهید پرور ایران اسلامی قوی‌تر از قبل پای انقلابی که با خون عزیزانشان به این مرحله رسده است خواهد ایستاد.

 

یزدای بیان کرد: این ترور ناجوانمردانه نشان داد، هدف تروریست هایِ صهیونیست، همه مردم ایران هستند و با توطئه ترور می خواهند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند.


 

شهید « محسن فرخیزاده» مجاهد و نخبه دفاعی از خدمتگزاران عرصه علمی، نظامی وپژوهشی کشور درسه دهه تلاش وافر و بدون وقفه سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش  هسته ای و صنایع راهبردی دفاعی کشور داشت.

راه شهیدان ادامه دارد و به رغم توطئه ترور دشمنان، میراث گرانبهایی که از شهید فخری زاده در دانش دفاعی برجای مانده، چراغ راه دانشمندان ایرانی در پیمودن مسیر عزت و استقلال خواهد بود.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده انتقام اتحاد برخورد قاطع با عاملان پیشرفت ایران اسلامی ترور ناجوانمردانه ترور دانشمند شهید فخری ملت ایران فخری زاده مصمم تر هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد اسلامی در جریان بازدید از واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر درباره میزان برق هسته‌ای تولید شده در این نیروگاه اظهار داشت: ‌ در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

وی با بیان اینکه تحقق تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ گفت: این طرح مهم با جدیت در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار دارد و بلوغ هسته‌ای کشور از طریق تولید انرژی و برق هسته‌ای با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به سهم ۱۱ درصدی برق هسته‌ای تولیدشده در نیروگاه‌های اتمی جهان عنوان کرد: در جریان برگزاری بیست و هشتمین اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی سازمان ملل مقرر شد تا سال ۲۰۵۰ ظرفیت انرژی هسته‌ای برای تولید برق جهانی سه برابر شود که ما نیز گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی کشور خود برداشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228126 برچسب‌ها سازمان انرژی اتمی

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اسلامی: تعداد نیروگاه‌های اتمی ایران افزایش می‌یا‌بد
  • اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش خواهد یافت
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند