Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی با بیان اینکه در هشت ماهه سالجاری در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است اظهار داشت: از کل گاز مصرف شده در این مدّت، ۹۹۳ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۸۳۰ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان ۹ درصد نسبت به مدّت مشابه سال قبل رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۶۶ میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۷۷ میلیون متر مکعب رشد مصرف گاز نسبت به مدّت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان گرامی می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی  با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1461273

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل میلیون متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: عملیات اجرایی طرح سد و شبکه شرفشاه سومار باید مطابق برنامه زمان‌بندی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد جوانبخت به همراه رئیس حوضه آبریز رودخانه کرخه و مرزی غرب و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه امروز_چهارشنبه بیست‌و نهم فروردین‌_ از بخش‌های مختلف طرح سد و شبکه شرفشاه سومار بازدید کرد.

در طی بازدید پس از ارائه توضیحات از سوی مجری طرح شامل معرفی سیمای طرح کارهای انجام شده و کارهای باقی‌مانده، معاون وزیر نیرو ضمن تشکر از روند اجرای کار تأکید کرد: عملیات اجرایی باید مطابق برنامه زمان‌بندی انجام گیرد.

جاده جایگزین به طول ۶.۱ کیلومتر، تکمیل کارهای باقی‌مانده محوطه سد، بخش شبکه و انتقال آب شامل نصب و راه‌اندازی مجموع شیرهای فشارشکن و تست هیدرولیکی سامانه انتقال از جمله کارهای باقی‌مانده مورد تأکید جوانبخت بود.

رسول فرهادی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز به‌صورت جداگانه از تمام مؤلفه‌های سد شرفشاه بازدید؛ که در این بازدید مجری طرح جزئیات را مطرح کرد.

سد «شرفشاه» در بخش مرزی سومار- نفت‌شهر از توابع شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه قرار دارد.

این سد در شهرستان گیلانغرب با حجم بیش از ۱۰۱ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه «کنگیر» واقع شده و شبکه پایاب آن در شهرستان قصرشیرین توسعه یافته است.

معاون وزیر در امور آب در ادامه بازدیدی از سد هواسان داشت.

سد هواسان از نوع خاکی با هسته رسی است که حدود ۵۱ متر ارتفاع دارد و ظرفیت مخزن آن ۱۸۸ میلیون متر مکعب است.

سد هواسان با هدف تأمین ۱۷۰ میلیون مترمکعب در سال برای بخش کشاورزی، ۱۱ میلیون مترمکعب برای مصارف محیط زیست و ۵ میلیون مترمکعب برای بخش صنعت و… احداث شده است.

این سد بین سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی واقع شده است.

کد خبر 745591

دیگر خبرها

  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟
  • مصرف ۲۰ هزار تن گندم ماهیانه در اردبیل
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!