Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:05:02 GMT

برخی مناطق اهواز همچنان آب‌گرفتگی دارند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۵۳۲

برخی مناطق اهواز همچنان آب‌گرفتگی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته باران شدیدی در اهواز باریدن گرفت و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، میزان بارش در اهواز در مجموع بیش از ۹۰ میلی‌متر بوده است.

بارش شدید باران ظهر دیروز در این کلان‌شهر موجب آب‌گرفتگی معابر، خیابان‌ها و اختلال در تردد شهروندان شد.

همچنین این بارش شدید موجب بالا آمدن فاضلاب و ورود آب به درون منازل شهروندان اهوازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پس از باران مناطقی در اهواز همچون بهارستان، معین زاده، کمپلو جنوبی، شهرک دانشگاه، کوی سعدی و… می‌گذرد اما کماکان آب در خیابان‌ها جاری است و موجب اختلال در تردد شهروندان شده است.

از سوی دیگر به علت اینکه معابر اهواز به خصوص زیرگذرها که آب‌گرفتگی شدید دارند، از رانندگان خواسته شده است که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر دچار آب‌گرفتگی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: به علت بارش‌های اخیر تمامی معابر سطح شهر اهواز به خصوص زیرگذرها و خیابان‌هایی که کنده کاری شده‌اند، آب‌گرفتگی شدید دارند که از رانندگان درخواست می‌شود که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر دچار آب‌گرفتگی خودداری کنند.

وی افزود: در طول بارندگی در اهواز حوادث و اتفاقات ترافیکی خیلی زیادی در سطح معابر شهرهای استان به خصوص اهواز داشته‌ایم و رانندگان در صورت ضرورت تردد، از سالم بودن برف پاکن وسیله نقلیه خود مطمئن و با سرعت مطمئنه، پایین و ایمن تردد کنند.

کد خبر 5084460

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز آبگرفتگی معابر بارش باران ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان بوشهر هفته بسیج عکس استانها خیابان ها آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا فرداشب، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای امروز پیش‌بینی شده است.
حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سد‌ها انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) بارش شدید باران و سیل در خیابان‌های دبی
  • (ویدئو) بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌های دبی
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند