Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیرو فرارا صحبت های جالبی در خصوص دیگو مارادونا، هم تیمی سابقش انجام داد

درگذشت دیگو مارادونا، اسطوره ناپولی در 60 سالگی، چیرو فرارا هم تیمی سابق او را تحت تاثیر قرار داده است. به گزارش طرفداری، چیرو فرارا در یک گفتگوی آنلاین با کریستین ویری در توییچ در خصوص درگذشت مارادونا صحبت کرد:

لحظات سختی را سپری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول نمی خواستم در خصوص درگذشت مارادونا صحبت کنم اما سپس حس کردم باید درباره این هم تیمی سابق و دوست صمیمی صحبت کنم. همه به خاطر این اتفاقی که افتاده، ناراحت هستیم. من در کنار مارادونا رشد کردم و خاطراتی فراموش نشدنی از او دارد. مارادونا دوست صمیمی من بود و همیشه از او دفاع می کردم. مارادونا خودش تاوان اشتباهاتش را داد. برخی ها می گویند مارادونا یک قهرمان بود. به نظر من قهرمانان بی نقص و کامل هستند و اشتباه نمی کنند. دیگو یک ضد قهرمان بود چون با وجود ضعف هایش بازهم توانست بهترین تاریخ شود. دیگو کمی دیوانه بود، شاید آنتونیو کاسانو امروز از این نظر کمی شبیه به او باشد. 

همچنین بخوانید:

کاپیتان اسبق یوونتوس به دلیل اظهارات عجیبش درباره مارادونا، مجبور به عذرخواهی شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چیرو فرارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم