Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن فخری زاده گفت: تروریست‌ها و دشمنان اسلام می‌خواهند حرکت نورانی ملت ایران را متوقف کنند، اما بدانند اگر قرار بود این اتفاق بیفتد در این چهل سال که ۱۷ هزار شهید ترور دادیم این حرکت متوقف می‌شد، اما امروز شاهد ادامه این حرکت ملت ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمنان ما از ترس مرگ دست به خودکشی زدند و بدانند که قطعاً تقاص خواهند داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ملت ایران از انتقام دست برنخواهد داشت.

سردار حاجی زاده گفت: راه این شهید و دیگر شهدای ترور ادامه دارد و این شهادت‌ها رغبت و انگیزه دوستان و همکاران این شهید را برای ادامه راه او بیشتر خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند