Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رستمی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان تربت حیدریه با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت توزیع و موجودی کالاهای اساسی در این شهرستان افزود: مردم باید با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره‌سازی و خرید مازاد، ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

وی ادامه داد: تدابیر و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اتخاذ شده است و دولتمردان تمام تلاش و کوشش خود را در این راه به کار گرفته‌اند تا اقلام ضروری با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با بیان این که در صورت همراهی مردم، کالاهای اساسی از جمله برنج، قند، روغن، شکر، مرغ و روغن را با قیمت مصوب در شهرها و روستاهای شهرستان توزیع خواهیم کرد گفت: با توجه به این که تربت‌حیدریه بازار شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش می‌دهد لازم است میزان سهمیه کالاهای اساسی این منطقه نیز افزایش یابد.

رستمی با اشاره به این که تربت‌حیدریه یکی از بزرگترین باراندازهای دام زنده کشور را در اختیار دارد افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خروج دام را از شهرستان مدیریت و آزاد کنیم تا دامداران و تولیدکنندگان دامی ضمن تامین گوشت مورد نیاز شهرستان، متضرر نیز نشوند.

وی همراهی مردم شهرستان تربت حیدریه در اجرای محدودیت‌های ویژه کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا، مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز در اجرای دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی همکاری مطلوبی دارند و انتظار است با تعطیلی دو هفته‌ای، شاهد قطع زنجیره انتقال و شیوع بیماری کووید ۱۹ در چند روز آینده باشیم.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی ویروس کرونا کالای اساسی تربت حیدریه برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی ویروس کرونا کالای اساسی تربت حیدریه برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار بهداشت و سلامت روغن سرخ کردنی ویروس کرونا کالای اساسی تربت حیدریه برنج گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار بهداشت و سلامت اخبار کنکور کالاهای اساسی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه