Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه سری مسابقات درگ بین خودرو‌های شهری، در این قسمت به سراغ هوندا سیویک تیپ R و تویوتا یاریس هاچ بک رفته‌ایم. رقابتی بین دو هاچ بک جمع و جور که کاملا دیدنی است. 

در مسابقات درگ، تویوتا یاریس حرفی برای گفتن ندارد اما اکنون به دلیل اضافه شدن امکانات جدید همه چیز در خصوص این خودرو تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا یاریس GR، خودرویی هاچ بک محسوب می شود که از ابتدای تأسیس تاکنون همیشه مورد علاقه افراد خاص پسند بوده است. 

هوندا سیویک با دارای موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری است که ۳۱۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور دارد. این قدرت از طریق جعبه دنده شش سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

تویوتا GR یاریس موتور کوچکتر و با یک سیلندر کمترنسبت به هوندا سیویک دارد، یاریس  ۲۵۷ اسب بخار و ۲۶۶ پوند فوت گشتاور را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند. پیشرانه تمام چرخ های یاریس از نظر کشش به علاوه سبک‌تر بودن خودرو،  یک مزیت بزرگ نسبت به تنظیم پیشرانه سیویک R در جلو است.

بد نیست بدانید در هوندا سیویک  سیستم Active Sound Control مخصوص Honda نیز نصب شده که بسته به حالت رانندگی انتخاب شده، تنظیمات سیستم صوتی خودرو را تغییر می‌دهد.

GR یاریس دارای دو دیفرانسیل و مجهز به جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته است که ۱۲۸۰ کیلوگرم وزن دارد. این هاچبک اسپرت دو در، ۵/۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن ۲۳۰ کیلومتربرساعت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو تولید خودرو تویوتا یاریس هوندا سیویک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️قدرت رسانه؛ علت بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی + فیلم

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی قدرت رسانه ای رژیم صهیونیستی را بزرگترین سلاح آنها می داند و قدرت نفوذ این رژیم و آمریکا در کشورهای اروپایی را بازگو می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ️قدرت رسانه؛ علت بقای رژیم اشغالگر صهیونیستی + فیلم
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • 10 لحظه برتر ال کلاسیکو در رقابت های لالیگا / فیلم
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • قدرت‌نمایی تجهیزات ارتش؛ از پهپادهای مهاجر، کمان، آرش و ابابیل و موشک های ستار و قائم تا خودروی TM و شیلتر مخابراتی