Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:03:14 GMT

البرز یک نفس راحت کشید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۶۶۷

البرز یک نفس راحت کشید

فردين حكيمى، مدير كل حفظت محيط زيست البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: بر اساس آخرین داده های ایستگاه های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکروندر شهرستان کرج هم اکنون بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته است.

 مدير كل حفظت محيط زيست البرز افزود: بر همین اساس شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های نظرآباد، فردیس و ساوجبلاغ به ترتیب ۶۷، ۶۱ و ۷۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیمی گفت:  هوای البرز برای گروه های حساس سالم است.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، امین سلیمانی گفت : بر اساس دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه در سال ۱۴۰۳ که متفاوت از سنوات قبل بود، انتخاب معلمان در دو گروه معلمان ( یک معلم از هر دوره تحصیلی) و گروه کیفت بخشی ( مدیر،معاون،مراقب سلامت،مربی پرورشی،مشاور) بر اساس معیار های تعیین شده در هر مرحله بود .

وی گفت: بر اساس این شیوه نامه انتخاب گروه معلمان بر اساس نمون برگ ارزیابی دانش آموزان آموزشگاه، کمیته ارزیابی مدرسه و مستندات در نظر گرفته شده در فرم انتخاب معلمان نمونه بود و معلمانی که بیشترین امتیاز را کسب نمودند، انتخاب و به مرحله ی منطقه ای معرفی شدند و البته انجام مراحل امتیاز دهی تماماً در سامانه مای مدیو انجام گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش افزود: در مرحله ی منطقه ای علاوه بر امتیازات مرحله قبل دبیران در گروه های درسی نیز می بایست تدریس حضوری انجام میدادند که در مرحله استانی نیز از بین نفرات برگزیده هر منطقه پس از تدریس حضوری نفر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی گفت در گروه کیفیت بخشی، ثبت مستندات خواسته شده بر اساس فرم مربوطه و شاخص های امتیازی، ارزیابی آنان در کارگروه منطقه انجام و نفر برتر در هر گروه شغلی جهت ارزیابی کیفی در کارگروه تخصصی استانی معرفی شد و در مرحله ی استانی مستندات و فعالیت های گروه کیفیت بخشی در کارگروه های تخصصی استانی و معاونت های مربوطه بررسی و نفر برتری که بیشترین امتیاز را کسب نمود به مرحله ی کشوری معرفی شد.

سلیمانی ضمن تبریک پیشاپیش روز معلم خاطر کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده سلمان رستمی آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن ، جعفر عالی پورهفشجانی دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه دو شهرکرد و سیده سارا بخشایش دبیر متوسطه دوم بروجن به عنوان معلمین نمونه امسال معرفی می گردند.

گفتنی است ،فرخنده رحیمی مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، فاطمه نجفی معاون آموزشگاه از ناحیه ۱ شهرکرد ، اکرم پیرایش مراقب سلامت ناحیه ۱ شهرکرد ، مریم توکلی مربی پرورشی کوهرنگ و فرشاد احمدی مشاور ناحیه ۱ شهرکرد به عنوان گروه کیفیت بخشی استان معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899008

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان