Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حكم عبدالناصر همتي رييس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران محمد کلانتری مدير بانك صنعت و معدن در استان کرمانشاه به عضويت هيأت خبرگان مورد وثوق بانكي و اقتصادي منصوب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در بخشي از اين حكم آمده است:

"به موجب اين حكم به مدت یک سال به عضويت هيأت خبرگان مورد وثوق بانكي و اقتصادي موضوع تبصره ذيل ماده 62 قانون الحاق موادي به قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي كشور منصوب مي شويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري كليه اعضاء هيأت مزبور در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد."

شايان ذكر است، اين هيأت به منظور حمايت از توليد رقابت پذير و تسهيل و تسريع در ارائه خدمات بانكي و مالي در هر استان و با حضور يك مدير بانكي به عنوان كارشناس خبره در امور بانكي تشكيل مي شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانكي بانک صنعت و معدن پول نیوز نطام بانکی نظام مالی خدمات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان

مجمع عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان امروز یکشنبه با هدف برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار شد که طی آن «سید کمال حسینی» از فعالان اقتصادی استان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره انتخاب شد.

این انتخابات در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و با حضور روسای ۱۳ انجمن همگن تولیدی استان برگزار شد که طی آن همچنین ترکیب هیات‌مدیره و بازرس خانه صمت استان مشخص شد.

در این انتخابات همچنین «کمال‌الدین توحیدی» به‌عنوان نایب رئیس، «عباس بهرامی» به عنوان خزانه‌دار و «محسن اسدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند.
«سید کمال حسینی» ریاست ۲ دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز ریاست شورای هماهنگی بخش خصوصی استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان