Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@22:46:33 GMT

کرونا را می‌توان از طریق افکارعمومی مدیریت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۷۲۹

کرونا را می‌توان از طریق افکارعمومی مدیریت کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کرونا را یک مساله اجتماعی عنوان کرد که می توان از طریق افکار عمومی و اجتماعی مدیریت کرده و پیش بُرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی امروز دوشنبه در حاشیه نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، رسانه‌های کشور نیز سهم قابل توجهی در اطلاع رسانی، اقناع و هم در مشارکت وسیع اجتماعی داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا، گفت: در نشست امروز علاوه بر مروری بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و کارکردهای کمیته اطلاع رسانی، تاکید بر این بود که چگونه می‌شود نقش اطلاع‌رسانی و اقناع اجتماعی را در مسیر آینده تقویت و تکمیل کرد.

صالحی همچنین با بیان این که رسانه‌ها در ادامه راه سهم بسیار مهمی را می‌توانند در اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی جلوگیری و مقابله با ادامه شیوع کرونا ایفا کنند، خاطرنشان کرد: کرونا یک مساله اجتماعی است که از طریق افکار عمومی و اجتماعی می‌توان مدیریت کرده و پیش بُرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هم اکنون در شرایط خاصی هستیم که هم درگیر بیماری کرونا و هم مقایسه‌های کشور با فضاهای بیرونی وجود دارد، تصریح کرد: باید توانمندی فرهنگ و قدرت ملی خود را از طریق مقابله با این ویروس نشان دهیم.

وی ادامه داد: شرایطی که در هفته گذشته و این هفته داشتیم نشان‌دهنده این است که مردم وقتی به نقطه‌ای می‌رسند که حس کنند این مشارکت ضرورت دارد همراهی حداکثری را داشته و همراه همگام می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه از تلاش‌ها و زحمات رسانه‌ها در انعکاس و اطلاع‌رسانی اخبار کرونا و پیرامون آن از ابتدا تاکنون تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 458607

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال