Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:46:53 GMT

معرفی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۷۳۶

معرفی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

مدل‌های جدید خودروهای Wraith، Dawn و Cullinan معرفی شدند. در ادامه تصاویری از سه اتومبیل فوق‌العاده شرکت رولز رویس آمده است.

تمامی طرفداران درجه یک  شرکت رولز رویس  می‌دانند که اتومبیل‌های این مجموعه در لاس‌وگاس به مراتب دیده می‌شوند. علت آن این است که رولز رویس خودروها را در کارخانه‌های خود رنگ‌آمیزی نمی‌کند و آن‌ها را به متخصصان دیگر می‌سپارد تا به صورت ویژه به اتومبیل‌ها رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی این مجموعه تصاویری از سه اتومبیل فوق‌العاده خود به نمایش گذاشته تا رنگ‌آمیزی جذاب آن‌ها را به طرفداران نشان دهد. این مجموعه برای تصویربرداری‌های خود از طراحی محیط با لامپ‌های نئونی برخوردار شده که زیبایی خودروها را بیشتر کرده‌اند. مدل‌های به نمایش درآمده نیز از نمونه‌های Wraith، Dawn و Cullinan هستند.

خریدارانی که این تصاویر را می‌بینند می‌توانند مدل سبز رنگ Wraith، نمونه قرمز Dawn و یا مدل آبی Cullinan را خریداری کنند. دو اتومبیل اول از چرم‌های خاکستری برخوردارند و نمونه آخری نیز با طراحی داخلی سفید رنگ عرضه می‌شود. گفتنی است؛ رنگ سبز از نوعی قورباغه درختی در استرالیا الهام گرفته شده در حالی که رنگ قرمز برگرفته از گلی در هاوایی به نام Ohi است. شرکت رولز رویس همچنین رنگ آبی را از نوعی پروانه در جنوب آمریکا الهام گرفته است.

مشخصات فنی اتومبیل‌های ویژه شرکت رولز رویس

از نظر مشخصات فنی، مدل Cullinan با موتور ۶.۷ لیتری توربوشارژ دوقلو وارد بازار شده که ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۶۴ پوند بر فیت را در اختیار خریدار خود قرار می‌دهد. در ادامه هر دو مدل شگفت‌انگیز Dawn و Wraith از موتور توربوشارژ دوقلو ۶.۶ لیتری استفاده می‌کنند که نمونه‌ای ۱۲ سیلندری است. این موتور می‌تواند گشتاوری ۶۶۴ پوند بر فیتی را با ۵۹۳ اسب بخار به خریدار خود ارائه دهد. متاسفانه قیمت مدل‌های ویژه شرکت رولز رویس مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این شرکت انگلیسی به زودی اطلاعات مورد نظر را به طرفداران خود ارائه دهد.

گفتنی است؛ اتومبیل‌های جدید با رنگ‌های خاص از نمونه‌های ویژه به حساب می‌آیند و با  مدل‌های معرفی شده در گذشته تفاوت دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شرکت رولز رویس شرکت رولز رویس اتومبیل فوق العاده خودرو رولز رویس شرکت رولز رویس اتومبیل فوق العاده شرکت رولز رویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد. - اخبار استانها -

سید مجتبی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درهمدان، اظهار‌ داشت: همدان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادرات زیادی دارد که معرفی این ظرفیت‌ها به ویژه در بخش کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش‌بنیان می‌تواند فرصتی ویژه برای بهره‌برداری از حضور استان در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران باشد.

وی اهمیت حضور در این نمایشگاه را در استفاده مطلوب از فرصت ایجاد شده برای ارائه زنجیره‌های ارزش استان در نمایش توانمندی‌های استان دانست و افزود: بر این عقیده هستیم کار انفرادی و جزیره‌ای در توسعه اقتصادی استان کارساز نخواهد بود، لذا انتظار داریم تیم اقتصادی استان و بخش‌خصوصی با هم‌افزایی و تعامل دوسویه از معرفی ظرفیت‌‌های استان در نمایشگاه اکسپو بالاترین بهره را در ایجاد تعاملات تجاری با کشورهای هدف از جمله ازبکستان، تاجیکستان، رومانی، چین و غیره به دست آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، تاکید کرد:  حضور در مجامع و نمایشگاه‌هایی که رویکردی جهانی دارند به ویژه در حوزه اقتصادی از جمله نمایشگاه اکسپو دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و بر این باوریم که حضور ما می‌تواند مزیت‌ها و دستاوردهای زیادی برای اقتصاد استان به همراه داشته باشد.

حسینی بیان کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 100 نماینده از تمام تجار و سفارت‌هایی که با ایران ارتباط تجاری دارند حاضر خواهند بود و بازدیدکنندگان خوبی نیز خواهد داشت بنابر‌این شایسته است استان ما نیز با همت و جدیت مضاعف از سال‌های گذشته در این نمایشگاه حاضر شود.

وی افزود: بنابر آنچه عنوان شده در این دوره تمرکز بر شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و انتظار داریم با حضور مدیران استانی، امکان تبادل‌ نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد باشیم.

معاون اقتصادی استان همدان تاکید کرد: از آنجا که هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی است به تبع آن استان همدان نیز با همین رویکرد برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه عملیاتی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) از روز 8 تا 12 اردیبهشت 1403 به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب