Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور به میزبانی زنجان برگزار شد و نفرات راه یافته به دور کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زنجان برگزار شد و نفرات راه‌ یافته به مرحله کشوری مشخص شدند.

 

در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، حسین قبادی با امتیاز ۸۶,۵ و سجاد سیمراخ با امتیاز ۷۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ به ترتیب نفرات اول و دوم شدند. پیمان حاجی با امتیاز ۷۵ در رشته قرائت ترتیل عنوان نخست را کسب کرد و ایرج اسدی با امتیاز ۸۰ و رامین کرمی با امتیاز ۶۷ به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

 

در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل معصومه کاج با امتیاز ۸۸,۵، ملیحه رجبی با امتیاز ۸۰ و ناهید ربیعی با امتیاز ۷۱ به ترتیب نفرات اول تا سوم این بخش شناخته شدند. نرگس خدابنده‌لو با امتیاز ۷۰.۵ رتبه نخست رشته دعا و مناجات‌خوانی را از آن خود کرد و زهرا کاوندی با امتیاز ۶۷.۵ نفر دوم این بخش شد. زهرا ارغوانی‌فرد با امتیاز ۱۷۸ و لیلا بیگدلو با امتیاز ۸۹.۵ نیز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم رشته حفظ ۱۰ جزء را کسب کردند.

 

شمسی چراغی در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، فرانک جرسی در رشته پرسمان معارفی و رقیه جعفری در رشته آشنایی با احادیث اهل‌بیت‌(ع) برگزیدگان بخش معارفی مرحله کشوری از استان زنجان هستند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیام نور استان زنجان مسابقات قرآن کریم قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود