Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: نظارت تیم‌های بهداشت محیط با همکاری نیروهای بسیجی، هلال احمر، تعزیرات و شهرداری بر اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر تشدید شده است.

وی افزود: در این طرح تیم‌های نظارتی بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت دارند و در بازرسی‌های صورت گرفته برای ۷۱ واحد صنفی اخطاریه صادر شده و ۸۲ واحد صنفی بعلت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی را در پیشگیری و کنترل بیماری مؤثر دانست و افزود: در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی، ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که مردم می‌توانند از طریق کد «کیو آر» بر واحدهای صنفی نظارت کنند افزود: تمامی اصناف، ادارات، سازمان‌ها، کارگاه‌ها، کارخانجات و اماکن باید کد (QR)داشته باشند تا مردم بتوانند با تلفن هوشمند آن را اسکن کرده و سوالات وضعیت بهداشتی مربوط به اجرای پروتکل آن صنف را پاسخ دهند و پس از پاسخ به سوالات، پیگیری‌توسط بازرسان بهداشتی انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هموطنان عزیز می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۹۰ مشکلات بهداشتی را با کارشناسان مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5084496

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سید مهدی طباطبایی نظارت و بازرسی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان بوشهر هفته بسیج عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد

صیادی گفت: این مقدار مواد غذایی از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه جاری از سطح واحدهای صنفی استان البرز جمع آوری شد.

او افزود: در این مدت ۷۲هزارو۶۹۶ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از سطح واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی این استان به عمل آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۲هزارو۱۲۳ واحد صنفی متخلف استان طی مدت مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند و نسبت به پلمب ۲۶۶ واحد متخلف اقدام شد.

صیادی افزود: در اجرای طرح نوروزی ۱۰۷ هزارو۴۰۸ مورد کنترل کیفی مواد غذایی و محیط واحدهای تجاری و صنایع غذایی البرز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • اجرای طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در کردستان+فیلم