Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:34:31 GMT

دوری ۳ هفته‌ای شیخ دیاباته از ترکیب استقلال

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۸۸۰

دوری ۳ هفته‌ای شیخ دیاباته از ترکیب استقلال

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر مهدی سیاه‌پوش، پزشک تیم استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1082289 برچسب‌ها استقلال تهران شیخ دیاباته پزشک استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران شیخ دیاباته پزشک استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت