Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در راستای نگرش ترویجی و دانش افزایی مدرسان وصیت نامه امام(ره) در حوزه اندیشه های امام خمینی و گفتمان انقلاب اسلامی نشستی تخصصی با عنوان «مقاومت در سیاست خارجی در اندیشه و عمل رهبران انقلاب اسلامی» با حضور ابراهیم متقی استاد تمام دانشگاه تهران در تاریخ چهارشنبه ۱۲ آذر ماه راس ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست راهبرد ها و عناصر اصلی مقاومت گرایی در سیاست خارجی امامین انقلاب در طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1082287 برچسب‌ها مرکز امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی سیاست خارجی ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز امام خمینی ره و انقلاب اسلامی سیاست خارجی ایران انقلاب اسلامی سیاست خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

 

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سوی ACC (مرکز کنترل) فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام متوقف شده است.

بر اساس این گزارش به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت مطلع شوند.

همچنین مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات می‌توانند از وبگاه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ کسب اطلاعات کنند.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد، اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دبی را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران