Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:56:02 GMT

تصادف زنجیره‌ای در تبریز سه مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۸۹۴

تصادف زنجیره‌ای در تبریز سه مصدوم برجا گذاشت

سیامک نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ ‌هنگام حرکت در مسیر اتوبان پاسداران به سمت میدان فهمیده ، از مسیر منحرف شده و با تیر برق میانی جاده  برخورد کرده و واژگون شد که بر اثر آن ۲ سرنشین مرد آن مصدوم شده و راننده مرد نیز دچار صدمه و در داخل خودرو محبوس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم اعزامی آتش نشانی با رعایت اصول ایمنی در تصادفات جاده‌ای، راننده محبوس را به بیرون منتقل کرده و به همراه دو سرنشین مصدوم دیگر خودرو پژو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

نوروزی خاطرنشان کرد: ‌۶ دستگاه خودرو سواری دیگر نیز با یکدیگر برخورد کرده بودند که خوشبختانه صدمات جانی نداشتند؛ آتش نشانان ایستگاه شماره هفت با، عملیات امدادی این حادثه را با ایمن سازی خودروها و انتقال خودرو پژو توسط جرثقیل خاتمه دادند.

برچسب‌ها آتش نشانی تبریز حوادث رانندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی تبریز حوادث رانندگی آتش نشانی تبریز حوادث رانندگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور سد شهیدکاظمی روستای آلبلاغ، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه رانندگی مرگبار بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: جسد راننده پراید توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته معروفی، علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و پلیس راه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت