Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:52:06 GMT

اهدای تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم چنارانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۸۸۹۵

اهدای تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم چنارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی پویشی که در فضای مجازی به همت تعدادی از جوانان شهر چناران انجام شد، مبلغی بالغ بر صد میلیون ریال کمک نقدی توسط خیرین منطقه جمع آوری شد.

یکی از برگزار کنندگان این پویش در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با مبلغ جمع آوری شده چند دستگاه تبلت هوشمند خریداری و با هماهنگی مدیران مدارس چناران به تعدادی از دانش آموزان محروم اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از آنجا که اولویت با خانواده هایی که دو دانش آموز داشتند بود، در پی این اقدام 9 دانش آموز و یک دانشجوی بازمانده از تحصیل از امکان ادامه تحصیل در فضای مجازی برخوردار شدند.

سید علی نامداری با بیان اینکه این پویش همچنان توسط خیران و نیکوکاران منطقه ادامه خواهد داشت و امیدواریم در مراحل بعدی بتوانیم به کمک خیرین تعداد بیشتری دانش آموز محروم منطقه را پوشش دهیم، گفت: همچنین تعدادی از صنف موبایل فروشان چناران هم برای تعمیر رایگان تبلتهای دانش آموزان محروم اعلام آمادگی کردند.

وی متذکر شد: در کنار اهدا تبلت هوشمند به دانش آموزان با کمک خیرین توانستیم پشتبام مدرسه ای در روستای اطراف چناران را که به مساحت تقریبی 700 متر مربع بود ایزوگام کرده و به لطف خیرین نیکوکار امیدواریم این پویش نیکوکاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/70054

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدای تبلت جوانان نیکوکار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو مشغول کار روی تبلت پد ۳ است. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، جزئیات بیشتری از تبلت اوپو ارائه داده است که شامل طراحی و مشخصات رم و وضوح نمایشگر دستگاه می‌شود.

اوپو پد ۳ از بدنه‌ی یکپارچه فلزی بهره خواهد برد؛ اما ابعاد دقیق نمایشگر این محصول هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود پد ۳ از نمایشگری با وضوح 3K بهره می‌گیرد و احتمالاً مثل اوپو Find N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی مذکور با کاهش حاشیه‌های نمایشگر باعث می‌شود هنگام نگاه‌کردن از فاصله نزدیک، حس نمایشگر بزرگ‌تر را به کاربر القا کند.

بر‌اساس گفته‌های DCS، قلب تپنده‌ی اوپو پد ۳ پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و انتظار می‌رود در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی و رم متفاوت عرضه شود. اگر این گزارش درست باشد، Pad 3 درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای فراوانی را تجربه خواهد کرد.

انتظار می‌رود اوپو پد ۳ به‌زودی معرفی شود. این تبلت ابتدا در چین عرضه خواهد شد و طبق برخی شایعات، از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ با نام وان‌پلاس پد ۲ در بازار‌های جهانی نیز فروخته خواهد شد. قیمت تبلت بعدی اوپو هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد