Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر شازند با اشاره به اینکه برای اجرا و تکمیل ۷ پروژه در شهر شازند با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در حال مذاکره هستیم، گفت: هم اکنون اجرا کردن ۵ پروژه توسط قرارگاه بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهمن ادریس پور شهردار شهر شازند در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به درخواست شهرداری و شورای اسلامی شهر شازند مبنی بر انجام پروژه در این شهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: با توجه به دستاوردها و توانمندی‌های عظیم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سطح کشور و استان مرکزی مدیریت شهری شهر شازند تصمیم بر این گرفت که از این ظرفیت در راستای توسعه و پیشرفت پروژه‌های شهری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده در سطح شازند چند پروژه از جمله ساخت فرهنگسرا، مجتمع فرهنگی و تفریحی که طراحی آن در حال اتمام است، پروژه ساختمان قدیم شهرداری، پروژه زمین ۱۷ هکتاری شازند نزدیک به مرکز شهر و پروژه دریاچه که در حال مذاکره با اداره راه و شهرسازی هستیم که در صورت تحویل گرفتن با قرارگاه وارد مذاکره خواهیم شد.

ادریس پور با اشاره به اینکه مجموعاً ۷ پروژه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال مذاکره هستیم، گفت:  ۳ پروژه آن در حال ساخت است که پیشنهاد تکمیل آن به قرارگاه داده‌شده و ۲ پروژه که طراحی آن با شرکت‌های دیگر انجام‌شده و قرارگاه آن را اجرا می‌کند و ۲ مورد دیگر هنوز قطعی نشده قرار است عملیات اجرایی آن از ابتدا به قرارگاه واگذار شد.

وی افزود: مبلغ ۵ پروژه با توجه به برآوردی که واحدهای ذی‌حساب شهرداری شازند داشته‌اند حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم با اجرا کردن آنها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای شهر شازند آثار و برکات مؤثری داشته باشند.

شهردار شهر شازند خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در طول این سال‌ها نشان داده که می‌تواند با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی کارهای بزرگی انجام داد و کارنامه این قرارگاه درخشان است که البته در استان مرکزی هم پروژه‌های خوبی انجام داده و امیدواریم در شهر شازند هم این قرارگاه منشأ خیرات زیادی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خاتم الانبیاء شهر شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بخشی از گره‌های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میدان‌هایی همچون میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع)، میدان جانباز، میدان ریاضی یزدی و میدان معلم حل شد.

او افزود: در خصوص روان آب‌ها که مشکل جدی برای شهر یزد بود اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رود خانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب‌ها به سمت رودخانه همچنین لوله گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده‌ای مشکلات روان آب‌ها را در سطح شهر رفع کرد.

سیفی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد انجام گرفت، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلاتی که در روند پروژه‌ها که سالیان سال وقفه افتاده بود از جمله پروژه بلوار ابوترابی که بلوار حضرت امام خامنه‌ای (ره) را به سه راه تعاون وصل می‌کند اکنون در مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

به گفته او: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاکنژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می‌کند با پیگیری‌هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است در سال حدید فعالیت‌های شهری به صورت مطلوب‌تر و در اسرع وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • انجام بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • شتاب روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی
  • روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی شتاب یافته است
  • مجوز احیای بالیخلی چای اردبیل صادر شد