Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان مومن و انقلابی هیئت میثاق با شهیدان با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ورود نیروهای داوطلب و مومن به بحث خدمات رسانی در کرونا، جبهه سلامت را تشکیل و اقداماتی مانند تهیه و توزیع ماسک و اجرای طرح غربالگری با همکاری اداره بهداشت شهرستان را انجام دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ پس از شیوع کرونا در کشور خیلی از مراکز فرهنگی، ورزشگاه ها و اصناف در سطح کشور تعطیل شدند و با تعطیلی امورات مذهبی، مساجد و هیات‌ها به دلیل اهمیت جان و سلامتی مردم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تاکنون سابقه نداشت مساجد ما از حضور مردم خالی باشد، حرم‌ها بسته باشند اما پس از فرمیشات رهبر انقلاب مبنی بر حضور مردم برای مقابله با این ویروس، رزمایشات کمک مومنانه برنامه ریزی شد و مساجد مانند دوران دفاع مقدس به نقش محوری را ایفا کرد.   هیئت میثاق با شهیدان نطنز‌ به عنوان یک هیئت در تراز انقلاب اسلامی، در دوره شیوع کرونا فعالیت هایی در عرصه‌ های هیئت مجازی، جبهه سلامت و رزمایش مواسات و کمک مومنانه انجام داد.   این هیئت مراسم های عزاداری شب های قدر و دهه اول محرم را با رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی و با نظارت ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان برگزار کرد و همچنین با توجه به شیوع کرونا جلسات منبر در شب‌ های ماه مبارک رمضان، ویژه‌ برنامه پویش جهانی استغاثه به امام عصر در شب نیمه شعبان،‌ زیارت اربعین امام حسین (ع) و مراسم سوگواری شهادت پیامبر اعظم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) را به صورت مجازی و پخش زنده برگزار کرد.   جوانان مومن و انقلابی هیئت میثاق با شهیدان با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ورود نیروهای داوطلب و مومن به بحث خدمات رسانی در کرونا، جبهه سلامت را تشکیل و اقداماتی مانند تهیه و توزیع ماسک و اجرای طرح غربالگری با همکاری اداره بهداشت شهرستان را انجام دادند.   همچنین کمک مومنانه که مورد تأکید رهبر انقلاب هم بود و با توجه به مشکلات پیش آمده برای معیشت مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه، این هیئت برای جذب، سازماندهی و توزیع کمک‌های مردمی برنامه‌ ریزی کردند؛ بیش از 250 خانواده‌ نیازمند در این زمینه شناسایی شدند و کمک های مومنانه در بین آن ها توزیع شد.   هیئت میثاق با شهیدان رزمایش مواسات و کمک مومنانه را در دو مرحله با مشارکت خیرین و پشتیبانی نهادهای حامی انجام شده است؛ یک میلیارد و 100 میلیون ریال جمع آوری شد که به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و همچنین کمک‌های واصله از بنیاد علوی و سپاه در قالب بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی، از طریق این هیئت به خانواده‌ های نیازمند توزیع شد.   همچنین 460 بسته معیشتی و 140 میلیون ریال کمک نقدی توسط خانواده بزرگ هیئت میثاق با شهیدان نطنز بین خانواده های نیازمند توزیع شد.   هیئت میثاق با شهیدان نطنز در حوزه های دیگر مانند  پرداخت دیون، اقساط، قبوض، اجاره و ودیعه مسکن خانواده‌های نیازمند، کمک هزینه درمان برای بیماران صعب‌العلاج، کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان روستایی نیازمند و کمک هزینه تأمین جهیزیه در این مدت فعالیت کرده است.   سومین مرحله از رزمایش همدلی و مواسات با حضور جوانان مؤمن و انقلابی با مشارکت فعال خیران و پشتیبانی نهادهای حامی انجام می شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت میثاق با شهیدان رهبر انقلاب کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی (۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین سال جاری) تعداد ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان پلمب شده است.   محسن میرزائی افزود: همچنین تعداد ۴۸ هزار و ۵۴مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی صورت گرفته است.   وی اظهار داشت: این بازید‌ها از مجموع ۱۲ هزار و ۵۶۱ مورد مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی حساس، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی انجام شده است.   دکتر میرزائی تصریح کرد: تعداد ۷۲۴ مورد هم به علت تخلف از قوانین و مقررات بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شدند.   معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: همچنین جهت کنترل کیفی آب آشامیدنی استان، تعداد ۱۵ هزار و ۷۸۶ مورد کلرسنجی انجام و تعداد۹۶۰ نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و استخر شنا برداشته شده است.   میرزائی ادامه داد: جهت نظارت وکنترل بر مواد غذایی عرضه شده، تعداد ۹۶۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده، هزار و ۵۱۰ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل صورت گرفته و مقدار ۶۷ هزار و ۵۷۹ کیلوگرم مواد غذایی به علت غیر بهداشتی بودن از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.   برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی حساس و نظارت بر سامانه‌های آبرسانی با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، مسافران نوروزی، ایمنی آب و موادغذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و موادغذایی از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط بازرسان بهداشت محیط در ساعات اداری و غیراداری و روز‌های تعطیل در سراسر کشور اجرا و در سطح استان یزد با حضور فعال ۱۵۰ نفر از کارکنان فعال بهداشت محیط انجام شد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • اجرای طرح بهارستان در استان سمنان به انجام رسید
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع عبدالخان