Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک ویروس شناس روسی اعلام کرد که ابتلای عفونت مجدد به ویروس کرونا امکان پذیر است، اما اثبات آن دشوار است.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک نوشت: الکساندر لوکاشف، در خصوص ابتلای مجدد به ویروس کرونا گفت: عفونت مجدد به ویروس کرونا امکان پذیر است، اما اثبات آن دشوار است.

مدیرانستیتوی انگل شناسی، پزشک بیماری‌های گرمسیری و ناقل در دانشگاه سچنووا در مسکو افزود: یک فرد هر چند بار در طی یک سال می‌تواند به ویروس کرونا مبتلا شود، به این معنی که احتمال ابتلا به عامل بیماری ویروس کرونا دوباره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگرچه پس از ابتلا به این بیماری، در بدن فرد آنتی بادی ترشح می‌شود و اثبات مجدد به کووید ۱۹ و همچنین توضیح این افزایش تعداد آنتی بادی، بسیار دشوارتر است.

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی تا به امروز بیش از ۶۱ میلیون مورد ویروس کرونا در جهان شناسایی شده است.

آندری کابیچکین، متخصص روسی پیش از این گفته بود: موثر‌ترین روش‌ها برای بازسازی و بهبود ریه‌ها انواع خاصی از ماساژ هستند که می‌تواند درصد اکسیژن موجود در خون را افزایش دهند. ماساژ می‌تواند بر کار اپیتلیوم پرز‌های برونش نیز تأثیر بگذارد.

کابیچکین تاکید کرد: هر ماساژ باید با توجه به در نظر گرفتن درجه آسیبی که بر اثر کرونا به ریه‌ها وارد شده است، انتخاب شود. البته ماساژ‌ها باید با روش‌های دیگر درمان همراه شوند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که درباره واکسن کرونا باید بدانید

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: کروناویروس بیمار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کروناویروس بیمار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟

مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم، اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ