Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:38:46 GMT

لاپورتا کاندیدای ریاست بارسلونا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۰۴۷

لاپورتا کاندیدای ریاست بارسلونا شد

یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ بارسلونا اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا به طور رسمی برای ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کاندیداتوری کرد. خوان لاپورتا، یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ باشگاه بارسلونا است که به مدت 7 سال از سال 2003 تا 2010 ریاست این باشگاه را برعهده داشت.

او در اولین مصاحبه خود اظهار داشت: من عاشق بارسلونا، طرفداران و لاماسیا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برنامه داریم که بارسا را به مسیر موفقیت بازگردانیم اما برای این کار نیازمند حمایت شما هستیم.

وی ادامه داد: کرویف به ما راه را نشان داده و از اینکه دانش این کار را به ما آموخته متشکریم.

بیشتر بخوانید:

هالند در مسیر بارسلونا؟

لاپورتا گفت: نمی‌دانیم دنیا را بسازیم ولی می‌توانیم شرایط را در بارسلونا بهتر کنیم. می‌خواهیم با تلاش، شور و عشق تیم بارسا را بهتر کنیم. برنامه ما آوردن و بازگرداندن خوشحالی به مردم این شهر است. این شعار انتخاباتی من نیست بلکه تعهد من است.

لاماسیا که یکی از افرادی بود که به لاماسیا، آکادمی باشگاه بارسلونا بسیار توجه داشت و بازیکنانی چون مسی، آلبا، پیکه، فابرگاس و اینیستا از آن آکادمی به جهانیان معرفی شدند در خصوص این مسئله نیز صحبت کرد.

کاندیدای ریاست باشگاه اظهار داشت: ما باید دوباره لاماسیا را بسازیم. باید کار کنیم که دوباره آکادمی قوت گیرد و مدرسه فوتبال ما دوباره بهترین در دنیا شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده لاماسیا بارسلونا لاپورتا لالیگا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در بازی رفت برابر پی اس جی 2-3 به پیروزی رسیده بود تا خوان لاپورتا روی سکوهای پارک دو پرنس ژست قهرمانانه بگیرد. 

او در پایان آن بازی همراه معاونانش وارد زمین چمن شد و عکسی به یادگار مثل فاتحان گرفت اما فکرش را هم نمی کرد، در بازی برگشت ورق برگردد و مجبور شود روی سکوهای مونتجوئیک، برد پاریس و صعود این تیم را به ناصر الخلیفی تبریک بگوید.

دیشب وقتی داور رومانیایی سوت پایان را زد، لاپورتا به رسم ادب به ناصر الخلیفی که چند صندلی دورتر نشسته بود رفت و به او پیروزی تیمش و صعود به نیمه نهایی را تبریک گفت.

لاپورتا و الخلیفی اصلا رابطه خوبی ندارند و در سال های اخیر موضوع سوپرلیگ و انتقال اخیر عثمان دمبله نیز روابط را بیشتر شکراب کرده بود. رئیس بارسا در بدترین کابوس هایش نیز نمی دید روزی مجبور شود در ورزشگاه اختصاصی بارسا صعود پاریس را تبریک بگوید.

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است