Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس اداره سلامت و ورزش منطقه17، از اجرای غربالگری عمومی کرونا در منطقه تحت عنوان " طرح شهید حاج قاسم سلیمانی" با همکاری ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر(ع)، مرکز بهداشت جنوب غرب تهران و شهرداری در منطقه 17 خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، صادق بیگدلی رئیس اداره سلامت و ورزش منطقه17 گفت: این طرح بر مبنای بیماریابی زودرس، غربالگری و قرنطینه سازی مناسب اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگدلی هدف اصلی طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی دانست و اظهار داشت: بیماریابی فعال، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح " شهید حاج قاسم سلیمانی" است.
او افزود: در این طرح مسئولین خانه های سلامت ضمن همکاری کامل با مراکز بهداشت نسبت به شناسایی بیماران زمینه ای از طریق تماس تلفنی و در صورت نیاز مراجعه حضوری به درب منازل جهت معاینات پزشکی اقدام میکنند.
به گفته بیگدلی مدیران محلات و شورایاری 5 محله منتخب شامل محله جلیلی، امامزاده حسن(ع)، باغ خزانه، وصفنارد و زمزم نیز در این طرح مشارکت می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر مرکز بهداشت شهرستان زارچ گفت: به مناسبت هفته سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه جمعی از مسئولین زارچ باهدف افزایش تحرک بدنی و ارتقای وضعیت سلامت خود، مسیری را به‌صورت گروهی قدم زدند.
 
دایا ترویج سبک زندگی سالم و گسترش فرهنگ ورزش همگانی از اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش، مسیر دو کیلومتری روستای محمدآباد از میدان شهید بهشتی تا پارک بهاران این روستا را پیاده‌روی کردند

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • یک ترفند ساده و سریع: چگونه بادمجان شیرین رو از بادمجان تلخ تشخیص بدیم (فیلم)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • تمرکز بر رفع نابرابری‌ها و دسترسی به خدمات باکیفیت