Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال ارشدی روز دوشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید هزارکانیان اظهار داشت: از این میزان اعتبار، ۳۰ میلیارد ریال به شهرداری دیواندره، ۱۰ میلیارد ریال به شهرداری زرینه و ۱۰ میلیارد ریال برای شهرداری هزارکانیان کمک خواهد شد.

وی اضافه کرد: نهاد شهرداری بدون پشتوانه و حمایت مردم به اهداف خود نمی‌رسد البته دولت به عنوان حامی شهرداری‌ها در کارهای عمرانی، ماشین آلات و اعتبارات کوتاهی نکرده و سهم آنها را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشدی انعطاف پذیری را یکی از ارکان مهم در شهرداری دانست و اضافه کرد: شهردار باید در تصمیمات خود قاطع باشد چون بدون برنامه، دانش،  تخصص و استفاده از خرد جمعی هیچ کاری انجام نخواهد شد.

فرماندار دیواندره خطاب به شهردار جدید هزارکانیان گفت: با مشورت اعضای شورا،  تلاش کنید منابع درآمدی جدید و پایدار برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی بیابید و با برنامه ریزی درست و استفاده از نیروی انسانی ماهر،  این شهرداری نوپا را به خوبی اداره کنید.

در پایان حکم ایوب مرادی شهردار جدید هزارکانیان که به امضای استاندار کردستان رسیده توسط فرماندار به او اعطا شد.

شهرستان دیواندره دارای سه شهرداری و با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها دیواندره اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دیواندره اعتبارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم

به نقل از  شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد را به سمت مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم منصوب کرد.

شهردار قم در این حکم بر لزوم تلاش در جهت افزایش رضایت مردم از طریق کیفیت پاسخگویی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردمی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای نظام ارتباطات مردمی در شهرداری قم ضمن هماهنگی و همسویی با اداره کل حوزه شهردار و سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ تأکید کرده است.

گفتنی است تا پیش‌ازاین ابوالفضل وفایی مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد نیز تا چندی قبل سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم