Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به لزوم ساخت فیلم و سریال در حوزه ترور شخصیت‌های علمی و سیاسی معتقد است باید حقیقت را در این حوزه برای مخاطب جهانی نمایش دهیم. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم به نقل از مهر، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ترور شخصیت‌های علمی کشور و اینکه سریال‌ها و آثار سینمایی چگونه می‌توانند در معرفی چنین توطئه‌هایی نقش ایفا کنند؟ بیان کرد: رسانه در همین فضا بسیار تأثیرگذار است به طور مثال ما حواشی بعد از گاندو را دیدیم که کجاها حال برخی بد شد و مردم از افشاگری‌ها استقبال کردند و آن سریال را به همین دلیل دوست داشتند و دنبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «گاندو» گفت: وقتی این سریال‌ها ساخته شود فضا برای کسانی که با این مملکت مشکل دارند و منتظر فرصتی برای رسیدن به مقاصد پلیدشان هستند تنگ‌تر می‌شود. فکر می‌کنم با توجه به استقبال بی‌نظیری که مخاطب داشت مردم شدیداً علاقمند به ساخت چند باره چنین سریال‌هایی هستند.

وی با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده عنوان کرد: در همه جای دنیا، ترور را شماتت می‌کنند. زمانی که درباره ترور افرادی مثل شهید فخری‌زاده صحبت می‌کنیم هم کاملاً مشخص است که با چه اتفاقی رو به رو شده‌ایم.

نورایی درباره ساخت آثار نمایشی برای نمایش واقعیت‌های ترورهای سیاسی برای مخاطب جهانی اظهار کرد: وقتی اتفاق درست رخ دهد و جای درست را مورد هدف قرار دهیم مخاطب به درستی قانع می‌شود، اتفاقی که برای گاندو رخ داد همین بود ما واکنش‌های بین‌المللی هم داشتیم چون ما و آثارمان را پیگیری می‌کنند اما باید ساخت چنین فیلم و سریال‌هایی کارشناسی شده و تخصصی باشد و با ساختارهای درست به آنها اهمیت بدهیم.

این بازیگر اضافه کرد: ما سال هاست که درگیر این مساله هستیم و عاملان این ترورها از روی ضعف به سمت حذف فیزیکی و ترور می‌روند. شهید فخری‌زاده اولین نفر نبوده و آخرین نفر هم نخواهد بود به نظرم بسیار لازم و مؤثر است که این فضای واقعی را برای مخاطب نمایش دهیم.

وی در واکنش به ساخت سریال‌های امنیتی در شبکه‌های تلویزیون اینترنتی دنیا عنوان کرد: کل دنیا مطالب و محتوای خود را القا می‌کنند و در زمینه استفاده از قالب نمایشی برای حرف خود خیلی هم قدرتمند هستند. ما باید به سمت قدرتمند شدن در این زمینه پیش رویم و به پرداختن به سوژه‌های این چنینی بهای بیشتری بدهیم تا حقایق و عاملان ترور را آنطور که رخ می‌دهد به جهان نشان دهیم نه آنطور که آنها می‌خواهند با رسانه و قدرت رسانه‌ای خود به مردم القا کنند.

نورایی پیش از این در پست اینستاگرامی خود واکنشی به شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای نشان داد و درباره سکوت برخی چهره‌ها در برابر این اتفاق نوشت: «رفیق سکوت درباره ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نشانه روشنفکری و ضدجنگ بودن نیست! نشانه دیگریست!!! ننگ بر ترور… ننگ بر جنگ… ننگ بر جنگ افروز».

 

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فخری زاده سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم

سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

کد خبر 846519 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...