Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، «لؤی الیاسری»، استاندار نجف امروز دوشنبه از آغاز پروژه راه زمینی حج بین عراق و عربستان از طریق شهر نجف خبر داد.

الیاسری در بیانیه ای گفت: پروژه راه زمینی حج بین عراق و عربستان از طریق شهر نجف اشرف به طول 239 کیلومتر علاوه بر گشایش مناطقی برای مبادلات تجاری آغاز شد.

وی اشاره کرد که این راه به توسعه وضعیت کشاورزی، صنعتی، تجاری و پروژه های مسکونی در نجف کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاسری افزود: پروژه راه زمینی حج که از میدان المظفر آغاز می شود به علت بحران های مالی کشور متوقف، و امروز اقدامات میدانی برای آسفالت 50 کیلومتر به عنوان فاز اول آغاز شد.

استاندار نجف توضیح داد که این پروژه یک پل در دره حسب (یکی از دره های عراق در بیابان جنوبی نجف) به طول 288 متر با مشخصات عالی علاوه بر پل ها و کانال های سیمانی را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت محلی در نجف مراحل کار را پیگیری خواهد کرد و با توجه به مزایای زیادی که برای شهر نجف دارد بر تکمیل آن اهتمام خواهد داشت بیان کرد که عراق و عربستان همچنین بر سر گشودن مناطقی برای مبادلات تجاری دوطرفه که به وضعیت تجاری و اقتصادی استان کمک خواهد کرد و به مناطق کشاورزی، صنعتی و مسکونی استان جانی دوباره خواهد داد به توافق رسیدند.

 

بغدادالیوم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حج نجف عربستان عراق و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه ارتش آغاز شد

مراسم رژه ارتش به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراسم رژه ارتش صبح امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ لحظاتی پیش با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آماد و پشتیبانی شهید امان اللهی در تهران آغاز شد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی سینما، تئاتر و موسیقی از طریق بازار سرمایه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو در سال 1403 + تحویل 60 روزه به قیمت کارخانه
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد