Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:32:02 GMT

آب پاکی ستاره یوونتوس روی دست آنچلوتی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۱۹۰

آب پاکی ستاره یوونتوس روی دست آنچلوتی

سامی خدیرا ستاره یوونتوس با اعلام اینکه جدایی‌اش از یووه در ماه ژانویه غیرممکن است ضربه سختی به تلاشهای اورتون برای جذب او وارد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامی خدیرا ستاره آلمانی و هافبک ۳۳ساله تیم فوتبال یوونتوس با اینکه در فصل جاری تا کنون در هیچ بازی‌ای برای یووه به میدان نرفته اعلام کرد جدایی اش از بیانکونری در ماه ژانویه غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر بسیار بدی برای اورتون است که مدتی است به درخواست آنچلوتی برای جذب خدیرا تلاش می‌کند.

 

از زمان روی کار آمدن پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس خدیرا بیش از پیش با بی‌مهری مواجه شده و در فصل جاری تا اینجا حتی یک دقیقه هم پیراهن بیانکونری را به تن نکرده. پیرلو خریدهای جدید تیمش آرتور ملو، آرون رمزی، آدریان رابیو و رودریگو بنتانکور را به او ترجیح داده است.

با اینکه گفته می‌شود تاتنهام و اورتون به درخواست سرمربی‌های خود مورینیو و آنچلوتی به دنبال جذب خدیرا هستند اما در هفته‌های اخیر مشخص شد که اورتون تلاش بیشتری برای به خدمت گرفتن این هافبک کارکشته آلمانی دارد. آنچلوتی در زمان هدایت رئال مادرید با خدیرا کار کرده بود و علاقه زیادی به او دارد.

 

اما خدیرا در گفتگو با تلویزیون آلمانی زد دی اف آب پاکی را روی دست اورتون و آنچلوتی ریخت و گفت:

” من وقتی اینجا را ترک می کنم می خواهم هواداران یووه من را به عنوان یک بازیکن بزرگ به یاد بیاورند. وضعیت فعلی من به خاطر حضور آندره‌آ پیرلو نیست و من از این بابت عصبانی نیستم. من نوع فوتبالی که او دوست دارد تیمش بازی کند را می فهمم. اما خروج من از یوونتوس در ماه ژانویه اتفاق نخواهد افتاد. من تا تابستان ۲۰۲۱ به قراردادم پایبند خواهم بود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس سامی خدیرا ستاره یوونتوس کارلو آنچلوتی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند و حالا می توانند بعد از 6 دهه، یک ستاره طلایی دیگر به پیراهن خود اضافه کنند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ طبق یک رسم قدیمی در ایتالیا، هر تیم با 10 عنوان قهرمانی سری آ می تواند یک ستاره طلایی به پیراهن خود اضافه کند. به ازای هر 10 عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا نیز تیم ها می توانند یک ستاره نقره ای روی پیراهن خود قرار دهند. تاکنون 6 ستاره طلایی و یک ستاره نقره ای به تیم ها اهدا شده است. یوونتوس در سال 1958 اولین تیمی بود که اقدام به نصب ستاره روی پیراهن خود کرد.

تیم های ایتالیایی در چه سالی به ستاره های طلایی و نقره ای رسیده اند؟ ستاره طلایی اول یوونتوس | 1958 ستاره طلایی اول اینتر | 1966 ستاره طلایی اول میلان | 1979 ستاره طلایی دوم یوونتوس | 1982 ستاره طلایی سوم یوونتوس | 2014 ستاره نقره ای اول یوونتوس | 2015 ستاره طلایی دوم اینتر | 2024

گفتنی است میلان با یک اسکودتوی دیگر به ستاره دوم خود می رسد. اینتر و رم هم با یک قهرمانی دیگر در کوپا ایتالیا می توانند اولین ستاره نقره ای خود را جشن بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی