Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق خود درباره طرح دوفوریتی هسته‌ای مجلس، ابراز امیدواری کرد با خروج از پروتکل الحاقی، نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ طوری رقم بخورد که مقام‌های دولت به زندان انداخته شوند!

علی خضریان در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطقی در واکنش به تشویق چند نماینده، احساساتی شده و برخی از مکنونات قلبی خود را آشکارا در تریبون مجلس فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده نزدیک به جبهه پایداری، در این نطق با توهین به رئیس جمهوری و مقام‌های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته‌ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه‌ساز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواند تا مقام‌های دولت به زندان انداخته و بازجویی شوند.

وی گفت: «خروج از پروتکل الحاقی انشاءالله این پیام را به غربی‌ها خواهد داد که نه تنها دوران بزن دررو تمام شده، بلکه دوران پادوهای شما در این کشور هم به انتها رسیده و انشاءالله پادوهای شما همان طور که شما مبدا را ژانویه ۲۰۱۷ قرار می‌دهید، در خردادماه ۱۴۰۰ در این کشور آنها را به سلول‌های زندان برای این جاسوسی‌ها خواهیم انداخت.»

دیروز(یکشنبه ۹ آذرماه) نیز گفت‌وگویی از وزیر امور خارجه منتشر شد که ظریف در بخشی از آن گفته: بعضی دوستان می‌روند و به آمریکا «گرا» می‌دهند که با ما بهتر می‌توانید کار کنید. ما که سکوت می‌کنیم، دلیل نمی‌شود متوجه این گراها نیستیم. من کسی را متهم نمی‌کنم اما می‌دانم و خبرش را به من می‌دهند که گفته‌اند اینها در قدرت نمی‌مانند و قدرت اینها چند روزه است.

با وجود هشدارهای دلسوزان مبنی بر اینکه خون شهید فخری‌زاده نباید دستمایه دعواهای جناحی، تسویه حساب‌های سیاسی و یا سوژه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ شود، ظاهرا برخی سیاسیون توجه ندارند که این رفتارها، ضربه به نظام است و مردم را نسبت به رفتارهای مجلس نگران می کند. 

رهبر معظم انقلاب تیرماه امسال در نخستین دیدار خود با نمایندگان مجلس، آنها را از رفتارهای هیجانی و غیرمنطقی مجلس پرهیز دادند، اما تکرار این رویه و اهانت به رئیس‌جمهوری از سوی برخی نمایندگان شاخص مجلس باعث شد تا ایشان بار دیگر در آبان‌ماه و هنگام حضور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به صراحت، برخورد با دولت و رئیس‌جمهوری از سوی بعضی‌ها (ولو بین آنها برادران خوبی بودند) را کار غلطی دانستند و تاکید کردند: من به طور صریح این را بگویم که انتقاد غیر از هتک حرمت است؛ هتک حرمت جایز نیست.

با این حال ظاهرا برخی نمایندگان مدعی اطاعت از رهبری و ولایت‌مداری، به بیانات ایشان گزینشی توجه می‌کنند و به تازگی از اینکه به صراحت چشم‌انداز انتخاباتی اقداماتشان درخصوص سرنوشت کشور را بیان کنند نیز ابایی ندارند.

اخبار مرتبط تلفظ عجیب نماینده مجلس از دو واژه انگلیسی! تصمیم مجلس: لغو پروتکل الحاقی بازرسی‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ارتباط شهید فخری زاده با برجام چه بود؟ سخنگوی دولت: نباید در دام ربط دادن ترور به مذاکرات یا برجام افتاد تذکر برجامی روسیه: برجام «بدون مذاکره» قابل برگشت به حالت سابق است واکنش جواد لاریجانی به احتمال بازگشت آمریکا به برجام بزرگترین نگرانی سعودی ها: بازگشت آمریکا به برجام! گفت‌وگوی تلفنی ظریف با وزیر خارجه روسیه در خصوص بازگشت آمریکا به برجام پیشنهادات مسئول اسبق سیاست خارجی اتحادیه اروپا به جو بایدن برای احیای برجام رایزنی تروئیکای اروپا در مورد برجام در برلین/ امید به حفظ توافق پس از تشکیل دولت بایدن هشدار نتانیاهو به بایدن: نباید به برجام قبلی بازگشت!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 پروتکل الحاقی علی خضریان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 پروتکل الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است