Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیت را صادر کرد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیت را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
انا لله و انا الیه راجعون      
ارتحال حضرت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تأسف و تألم گردید.   
این روحانی وارسته عمر با برکت خویش را در مسیر نظام و انقلاب، تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به افضل ترین انسانها در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپری نمود.        
خدمات شایسته و ارزشمند چندین ساله این روحانی، مجاهد و نستوه به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، بهترین ره توشه و بزرگترین پاداش اخروی برای ایشان خواهد بود.
اینجانب درگذشت سید جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)، جامعه معزز ایثارگری به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای این عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.    
امید است خداوند متعال روح پاک آن فقید سعید را در "اعلی علیین" و با حضرت ابا عبدا ... الحسین (ع) محشور فرماید.     
هدایت مظلومی     
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت مدیر کل بنیاد مازندران در پی ارتحال نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان