Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۹۱ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که در راستای کاهش میزان شیوع کرونا با سفیران سلامت دراجرای طرح سردار سلیمانی همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۱۰ آذر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان به تعداد ۲۲۵۵۷ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف تصریح کرد:  متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان  گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه  مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا این لحظه به ۵۸۱ نفر افزایش یافته است، افزود:  از ۵ مورد فوتی امروز ۳ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد چرداول و ۱ مورد ملکشاهی بوده است.

 

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه مردم عزیز استان همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند، ابراز کرد: بهرتین راه مبارزه با ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس است که مردم نقش مهمی در این امر دارند.

 

کریمیان با اشاره به اجرای طرح طرح سردار سلیمانی با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای غربالگری محله به محله  و شناساسس بیماران کرونایی، یادآور شد: حدود ۸۰ هزار نفر در سطح استان به عنوان سفیران سلامت در راستای اجرای یان طرح مشارکت دارند.

 

وی با اشاره به ضرورت همکاری مردم برای اجرای موفق این طرح در استان و افزایش میزان بیماریابی با اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: بیماریابی و اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه شدن افراد بیمار نقش مهمی در کاهش چشم گیر شیوع و انتقال این بیماری خواهد داشت.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابتلا کرونا ایلام کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • فیلمی از صاعقه های شب گذشته در ایلام
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی