Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@14:28:45 GMT

بورس به ۳۸ هزار واحد صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۳۶۱

ساعت24-شاخص کل بورس امروز به روند صعودی خود ادامه داد و بیش از ۳۸ هزار واحد افزایش یافت.

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد صعود در رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۶ هزار و ۹۴۲ واحد افزایش در رقم ۴۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد ایستاد. معامله گران این بازا ریک میلیون معامله به ارزش ۱۸۱ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گلگهر، معدنی و صنعتی چادرملو، و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۴۲۵ واحد افزایش مجددا به کانال ۱۸ هزار واحد بازگشت و رقم ۱۸ هزار و ۲۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۹۰۰ هزار معامله به ارزش ۵۹ هزار و ۸۲۵ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و صنعتی مینو نسبت بهسایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرمایه گذاری هزار واحد شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار کرد: وضعیت فضای کسب و کار استان به لحاظ اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطلوب است و در نظر داریم این استان با ایجاد رونق سرمایه گذاری و جهش تولید به ۱۰ استان برتر کشور در فضای کسب و کار ارتقا یابد.
وی افزود: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و سرمایه گذرای بسیار موثر واقع شده و ضروری است اتاق بازرگانی کاری کند تا این استان در رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی هم جزو ۱۰ استان برتر کشور شود.
استاندار اردبیل اصلاح فرایند‌ها در امور اقتصادی و سرمایه گذرای در استان را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی که گرفتاری‌های بیشتری در فرایند‌ها دارند ایرادات و نواقص موجود در فرایند‌ها را اعلام کنند تا این مشکلات در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار بگیرد.
عاملی همچنین از احصای ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری و همچنین ظرفیت تامین مالی طرح‌های خوبی در استان احصا و شناسایی خواهد شد.
وی گفت: استفاده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از تامین مالی سازمان بورس مورد توجه جدی است همچنانکه از ظرفیت‌های مالی بانک‌ها هم در رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان استفاده خواهد شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح‌های پیشران اقتصادی در این استان تسریع شده و نسبت به تکمیل و اجرای آن اعتبارات لازم تامین می‌شود افزود: در کنار طرح‌های پیشران اقتصادی طرح‌های مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری هم مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.
عاملی با بیان اینکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف می‌شود، افزود: برای افزایش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان موانع سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی توسعه در استان تکمیل زنجیره‌های توسعه است، گفت: باید از ظرفیت‌های مولدسازی برای تامین منابع مورد نیاز زیرساخت‌های عمرانی استان استفاده شود.
استاندار اردبیل رونق تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی و هم چنین تامین زیرساخت‌های مربوط به بخش راه، آب و کشاورزی را راهبرد دیگر توسعه استان برشمرد و گفت: احداث بزرگراه‌ها، تکمیل راه آهن اردبیل- میانه، راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تسریع در منطقه ویژه اقتصادی نمین و تکمیل طرح‌های آبیاری و زهکشی جزو طرح‌های اولویت‌دار استان است.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته