Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک کشاورزی سال هاست برای برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم‌برخوردار ، به  عرصه مدرسه‌سازی وارد شده و توفیق احداث سرپناه علمی برای دانش‌آموزان را پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک کشاورزی همه ساله بخشی از سپرده های قرض الحسنه مشتریان گرامی را صرف امور خیریه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که به شدت به ساخت مدارس استاندارد نیاز دارد و بانک کشاورزی با اختصاص ۵ درصد از سپرده های قرض الحسنه، دو مدرسه در این استان احداث کرده است.

انجام این مهم بعد از عقد تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان امکان پذیر شد.

به گزارش اداره کل  روابط عمومی و همکاریهای بین الملل بانک کشاورزی  ، ساخت مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در چاه اسحق دلگان با ۴۰۳ متر مربع زیربنای آموزشی و ۱۳۷۲ متر مربع محوطه سازی و مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در روستای ملکی هیرمند، با ۴۴۰ متر مربع زیربنای آموزشی و ۱۲۰۰ متر مربع محوطه سازی آغازوبا تلاش همکاران مدیریت  بانک کشاورزی  و سازمان نوسازی مدارس استان سیستان وبلوچستان ، این مدارس در دی ماه ۱۳۹۸ تکمیل و تقدیم به دانش آموزان پرتلاش شد.

بر اساس این گزارش  این بانک درنظر دارد پروژه احداث و تکمیل مدرسه‌های جدید را در کشور با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر بهره‌مند ادامه دهد.

   

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است

هرمزگان-جام جم انلاین-دکترحمیدرضا خان‌محمدی معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با بیان اینکه توسط خیرین در این استان کارهای بی نظیری انجام‌شده‌ است و هر کاری انجام‌می شود از درگاه خداوند توفیق آن‌ ایجاد شده است، اظهار کرد: جهش اعتبارات را در زمینه خیرین داشتیم  و از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان قدردانی می‌کنم.

به گفته وی، با همراهی خیرین می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت تحقق عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت‌های برابر تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور برداریم.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه ضمن قدردانی از رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ابراز داشت: رشد و‌تعالی در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی کاملا محرز است که این امر نشان از همت والای خیرین گرانقدر دارد.

خان محمدی تصریح کرد: در این استان ۸۰ درصد خیرین و در کشور ۶۰ درصد خیرین در مدرسه سازی مشارکت دارند و‌ما علاقمند هستیم این‌مشارکت را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: این‌جلسات قلب مدرسه سازی است.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشورافزود: ظرفیتهای خوبی با آمدن صنایع ‌و بنگاههای اقتصادی به عرصه مدرسه سازی ورود‌ کرده است.

خان محمدی با بیان اینکه در مقوله مولدسازی اولویت با پروژههای نیمه تمام خیری است، گفت:  با مولد سازی در استان هرمزگان و ‌در شهرستان میناب  ۴۰ کلاس درس تا مهرماه سالجاری به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد شد.

به گفته وی، اولویت ما در تامین‌تجهیزات مدارس خیری است و مدارس خیری به سرعت تجهیز می شود.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: همیاری خیرین گامی بلند در جهت ارتقای عدالت آموزشی می باشد.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • تکمیل ۱۶ مدرسه نیمه تمام فضای آموزشی درسطح شهر ستان مرندو یامچی
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند