Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@21:54:36 GMT

انتصاب نخستین مدیر قضایی زن در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۳۷۷

انتصاب نخستین مدیر قضایی زن در استان البرز

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ این مراسم با حضور رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، دبیر شورای تحول قضایی و جمعی از معاونان رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج با حفظ پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و در مراسمی مختصر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «سید داوود میرغفاری» ارتقای سطح امکانات و بهبود زیرساخت‌های انسانی را یکی از الزامات محاکم کرج برای رسیدن به جایگاه مطلوب پیشبرد امور قضایی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه «حسین اعظمی چهاربرج» معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز با اشاره به نخستین انتصاب یک مدیر قضایی خانم در استان البرز اتفاق افتاده است گفت: این مهم جز با همت و همراهی مدیران دادگستری شهرستان و پذیرش مسئولیت توسط خانم محمودی میسر نبود.

وی با اشاره به انتظارات از اجرای احکام خانواده گفت: برآورده کردن این انتظارات مستلزم تلاش و همت فراوان توسط سرپرست جدید اجرای احکام خانواده است.

46

کد خبر 1461324

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم ؛ انتقاد صریح اژه ای از برخی احکام قضایی   | ویدئو
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • بناهای تاریخی البرز ۳۰ فروردین ماه روی گردشگران باز است
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان