Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:28:01 GMT

خداحافظی شرم با سیروس گرجستانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۴۵۲

خداحافظی شرم با سیروس گرجستانی

با پخش آخرین نقش آفرینی مرحوم سیروس گرجستانی در سریال «شرم»، از دوشنبه ـ ۱۰ آذر ماه ـ سیاوش طهمورث جایگزین این بازیگر فقید می شود.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی پروژه «شرم» اعلام کرده است که آخرین پلان‌ها از حضور مرحوم سیروس گرجستانی در دنیای بازیگری، امشب در قالب این سریال، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، با پخش پلی بکی در قالب سریال، یاد و خاطره این بازیگر فقید گرامی داشته می‌شود و در ادامه سیاوش طهمورث در سخنانی با کسب اجازه از این بازیگر تازه درگذشته، ایفای نقش او را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: سیاوش طهورث جایگزین سیروس گرجستانی می‌شود + عکس

این اتفاق را پیشتر و پس از درگذشت زنده یاد پوپک گلدره، در سریال تلویزیونی «نرگس» هم شاهد بود. در پلان‌های آخر حضور این بازیگر در سریال «نرگس»، پلی بکی از تصاویر حضور او پخش شد و در ادامه لاله اسکندری در سخنانی خود را به عنوان بازیگر نقش جایگزین معرفی کرد.

مرحوم سیروس گرجستانی هم مشغول بازی در سریال «شرم» بود که در اواسط کار بر اثر حمله قلبی درگذشت. تصاویر ایفای نقش این بازیگر فقید امشب و در قسمت ششم سریال، برای آخرین بار از تلویزیون روی آنتن می‌رود و سپس سیاوش طهمورث جایگزین وی برای ادامه نقش «عزیز آقا» معرفی می‌شود.

شرم یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرزاد جعفری، مهیار شاپوری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین رفته و هم اکنون هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از: تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی.

کد خبر 458633

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال شرم شرم سریال تلویزیونی تلویزیون سیروس گرجستانی درگذشت سیروس گرجستانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرحوم سیروس گرجستانی سیاوش طهمورث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال

ماشاالله وروایی بازیگر سریال «نون.خ» که این شب ها از شبکه یک سیما پخش می شود درباره حضورش در این سریال از اولین فصل مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: من پیش از بازی در سریال «نون.خ» در صداوسیمای کرمانشاه فعالیت داشتم و بعد از فراخوانی که دادند به این سریال پیوستم.

وی درباره پیشنهادها بعد از بازی در این سریال بیان کرد: اگر پیشنهاد خوبی باشد به تهران می روم اما چون باید برای ما شهرستانی ها هتل بگیرند و یا امکانات دیگری برایمان فراهم کنند کمتر از ما سراغ می گیرند. البته برخی از بازیگران هم بعد از سریال «نون.خ» و شهرت در این سریال به تهران رفته اند و در آنجا ساکن شدند مثل کاظم نوربخش که در بیجار زندگی می کرد و همشهری سعید آقاخانی بود ولی الان چند سال است که در تهران خانه گرفته است و به این ترتیب در پروژه های دیگر هم می تواند بازی کند.

با فراخوان وارد سریال «نون.خ» شدم

این بازیگر درباره فراخوان سریال نیز گفت: من در کرمانشاه فعال بودم، گفتند می خواهند برای یک سریال بازیگر بگیرند، مصطفی تنابنده به همراه سیروس میمنت آمده بود. عده زیادی هم در خود شهر برای آن فراخوان جمع شده بودند. نوعی پرسش و پاسخ انجام شد و هفته بعد به تهران رفتیم و بعد توسط سعید آقاخانی از ما تست گرفتند. چهار یا پنج نفر برای نقش کاووس انتخاب شده بودند که در نهایت این نقش به من رسید.

بازیگر نقش عمو کاووس درباره شخصیتی که ایفا می کند، عنوان کرد: من این نقش را می شناسم چون زمانی به همراه برخی از همکارانم به روستاها می رفتیم و برنامه های شبانه می ساختیم که کل آبادی در یک سالن جمع می شدند و تماشا می کردند.

وی درباره بازخوردهای مردمی نیز بیان کرد: مردم می گویند کاووس خیلی خوب است. می گویند خیلی طبیعی هستید. از اینکه در قصه ها به خود منطقه پرداخته شده است، خوشحال هستند چون همه این قصه ها به نوعی واقعیت دارد. مثلا فصل اول درباره تخمه شورآباد بود یا در یکی از فصل ها به داروهای گیاهی که در دشت و کوه های کرمانشاه وجود دارد، پرداخته شد.

برای بازی در این فصل از سریال ۶ ماه در سفر بودیم

این بازیگر درباره چالش سفر در فصل پنجم سریال و اتفاقات آن عنوان کرد: ما ۶ ماه در سفر بودیم، مسیر هم دور بود و در مسیر حرکت اتفاقات گوناگونی رخ داد. قصه هم این است که صنایع دستی خود را به کرمان برسانیم تا گلیم و جاجیم و گیوه های کردی در نمایشگاهی عرضه شود. نوری هم پرنده ای را با خودش می آورد که آن هم داستان های دیگری دارد که به سیستان و بلوچستان ختم می‌شود.

وی اضافه کرد: در قسمت های آینده کولبری هم داریم و اگرچه این چند ماه سختی های زیادی داشت اما ما با جان و دل بازی می کردیم.

وروایی در پایان با اشاره به حضورش در گروه نجات هلی کوپتر بیان کرد: من البته کارهای سختی داشته ام و این سختی ها را با عشق می پذیریم. من ۳۰ سال در هلی کوپتر و در گروه نجات بوده ام و حتی قبل از اینکه هلال احمر به وجود بیاید ما بودیم که به خیلی ها در حوادث کمک می کردیم.

کد خبر 6084777 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • چهره پنچ بازیگر ترکیه‌ای محبوب/ عکس
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته
  • نفس دختر پژمان بازغی در پشت صحنه سریال گناه فرشته (عکس)
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته | تصاویر