Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@02:50:54 GMT

سودای کاپیتان پیشین پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۵۴۷

سودای کاپیتان پیشین پرسپولیسی ها

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از پایان دوره فوتبالی در شرایطی به مربیگری رو آورد که شرایط مناسبی را تا پایان فصل در پارس جنوبی دنبال نکرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بنگر که کارنامه پرباری در دوره بازیگری دارد، فصل گذشته و بعد از پایان دوره بازیگری رو به مربیگری آورد و کار خود را در پارس جنوبی و در کادرفنی هومن افاضلی دنبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق پرسپولیس که توانسته بود با پشت سر گذاشتن چند دوره مربیگری، اشتیاق خود را به این چالش جدید نشان دهد، البته با بدشانسی بزرگی در پارس جنوبی مواجه شد و نتوانست کارش را تا انتها دنبال کند.

 

محسن بنگر که اشتیاق خود به کار مربیگری را در پارس جنوبی با کارهای اختصاصی با مدافعان این تیم و بالا بردن توان فنی آنها به خوبی به اجرا گذاشته بود و در آن مقطع این تیم توانسته بود با تمامی مشکلاتی که داشت در این بخش به عملکرد مثبتی دست پیدا کند، در ادامه با توجه به جدایی هومن افاضلی و حضور این مربی در ماشین سازی، به پایان راه با این تیم رسید.

 

محسن بنگر  مدافع سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل با چند پیشنهاد برای همکاری با مربیان لیگ برتری و دسته اولی مواجه شده بود، اکنون برنامه جدیدی در ذهن دارد. او به دنبال فرصتی است تا در کلاس‌های بعدی دریافت مدرک مربیگری در سطح حرفه‌ای شرکت کرده و در ادامه نیز با قبول پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌های رده پایین‌تر و آکادمیک کار خود را دنبال کند. باید دید محسن بنگر قادر خواهد بود در مسیری که انتخاب کرده یک مربی صاحبنام و موفق ظاهر شود یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن بنگر اروند خرمشهر دسته یک محسن بنگر پارس جنوبی محسن بنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص پارسال ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.

او افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند.

کامرانی فرد اظهار کرد: در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • نفتی نفت! | وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد
  • یوزها به دنبال پس گرفتن قهرمانی از سامورایی‌ها
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید